Özgüvenim çok düşük. Herkes gözümde büyüyor ve sanki ben bir şey bilmiyorum. Bu durumdan nasıl kurtulurum?

Yıllarca Kpss çalıştım ve atanamadım. Atanan ve çalışan arkadaşlarımı görünce kendimi kötü hissediyorum. Başarısızlık abidesi gibiyim. Ne iş var ne eş. Ailemde çok baskıcı, genelde evdeyim. Evde durmak iyi gelmiyor

Özgüvenim çok düşük. Herkes gözümde büyüyor ve sanki ben bir şey bilmiyorum. Bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla