Kapalıyım ve bu ciddi anlamda beni her ortamda küçük hissettiriyor yani özgüvenimi kırıyor ne yapacağım?

Açıl ozaman falan demeyin ben kendi ilsteğinle kapandım zamanında ve farz olduğu için ve kapanslıda bayağı oldu artık bu saatten sonra olacak iş değil vicdan azabından ölürüm açılırsam o yüzden sçılmak istemiyorum ama kapalı olmam beni bana kötü hissettiriyor heryerde nedense hep kapalılar bi heri planda gibi falan
Kapalıyım ve bu ciddi anlamda beni her ortamda küçük hissettiriyor yani özgüvenimi kırıyor ne yapacağım?
Cevapla