İliklerime kadar kendimden nefret ediyorum ne zaman son bulacak bu nefretim?

Döngüden çıkamıyorum hep kendime bir şekilde zarar veriyorum

kendimi bir şeyr layık görmüyorum

hele aynaya baktığımda domuza benzer suratım beni tiksindiriyor ve estetik istiyorum

aynaya baktığımda kendimi tanımıyorum benlik algım yok

sanki bir ben hiç var edilmemiş

kafamdaki ses ne derse onu yapıp duruyorum çocukluğumdan beri

sadece ssrhoşken kendimi sevebiliyorum yani en azından ona benzer bir şey bu yüzden her gün içmek istiyorum veya başka şekilde kafa bulmak

kendime katlanamıyorum nefes aldığım her saniye çekilmesi gereken bir ceza gibi hissettiriyor

İliklerime kadar kendimden nefret ediyorum ne zaman son bulacak bu nefretim?
Cevapla