Hayatımı düzene koyacak enerjiyi bulamıyorum. Psikiyatriye mi gitmeliyim?

Geçen sene atandım. Önceden bahane olarak kullandığım param yok bahanesini de kullanamıyorum. Ne spora başlayabildim ne sağlıklı besleniyorum ne yüzmeye gidiyorum ne dil öğreniyorum. Mal gibi bedenimi sürüklüyorum ruh halim berbat. Psikoloğa gittim birkaç ay. Kadın bana psikiyatriye de gitmeniz lazım diyince bıraktım. Bu arada sürekli aklıma beni aldatan şrfsiz eski sevgilim geliyor. Daha da karalar bağlıyorum. Kendimden nefret etme aşamasına geldim

Hayatımı düzene koyacak enerjiyi bulamıyorum. Psikiyatriye mi gitmeliyim?
Cevapla