Hiçbir şeye enerjim yok, mutsuzum nasıl kendime gelirim?

Çalışıyorum, işim rahat.
Ekonomik sıkıntıda da değilim. Lüks yaşayamıyorum ama sıkıntım da yok.
6 ay önce uzun ilişkiden ayrıldım. Üzüntüm geçti ama mutlu olamıyorum. Onunlayken de mutlu değildim zaten.
İçimden hiç bir sey yapmak gelmiyor. İşten geliyorum yatıyorum. Haftasonu yine yatıyorum.
Kendime nasıl gelirim, var mi tavsiyesi olan
Hiçbir şeye enerjim yok, mutsuzum nasıl kendime gelirim?
Cevapla