Yaşam enerjim yok hiç kendimi nasıl değiştiririm

arkadaşlar gerçekten yaşam enerjim mi yok tembelmiyim ben de anlayamadım hep evde patlayacak derecedeyim ne dışarı çıkıyorum ne yemek yapıyorum ne başka işlerimi yapıyorum saatlerce yatıyorum en çok da internette boş boş dolanıyorum arkadaşlarımı akrabalarımı arayıp sormuyorum haliyle soğukluk giriyor araya tartışma olsun hak arama olsun hiç birine gelemiyorum herşeyde hemen pes ediyorum psikolojik bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum bu konuda bilgisi olan var mı ne yapmak gerekir?
Güncellemeler
+1 yıl
birilerini arayamamak çok canımı sıkıyor özellikle çünkü dostluk akrabalık ilişkileri benim için önemli ama arayıp sormaya önem veriyor insanlar
Güncellemeler
+1 yıl
psikolojiden anlayan ya da psikolog olan var mı
Yaşam enerjim yok hiç kendimi nasıl değiştiririm
Cevapla