Yaşadığım travmalardan dolayı ne yapacağımı bilemiyorum yardım eder misiniz?

3 erkekle sevgili oldum zamanında üçü de benimle gönül eğlendirdiği için artık kimseyi sevemiyorum kimseye güvenemiyorum dolayısıyla da yuvamı kuramıyorum, her şey çok zor ve ağır geliyor, yapamıyorum artık bunun net farkındayım, yüreğim kan ağlıyor sanki abartısız söylüyorum oturup düşününce hemen fark ediyorum bunu , ben manevi olarak çok kötü yaralanmışım bu adamlar yüzünden , ilâhi adalet gereği başlarına ne gelir acaba...

Yaşadığım travmalardan dolayı ne yapacağımı bilemiyorum yardım eder misiniz?
Cevapla