Kizlara yazık değil mı sırf korunmak uğruna kaba bir varlıkla dünyayı paylaşmak çok saçma?

yani bencil olayım desem kişiliğime ters illaki cinsiyetlerin durumunu düşünüyorum erkekler ile yaşamak her an beni mahvediyor ne kadar insan olan anlaştıklarım olsa da ben cidden saçma buluyorum bu dünyayı cinsiyetleri... kendi sorunlarımız da cabası buna. disari çıkınca erkek görmek istemiyorum hormonlu bir varlık olmaktan rahatsız oluyorum. yasamak istemiyorm. onlari istemek fikirlerime ters hormonlar yüzünden istiyorum da. tam bir çelişki içinde yaşıyoruz çok saçma bir dünya. hayvaniz zaten insan denmiş bize sonra erkek ve kadın birbirini tamamlar diye saçma saalk bir düzen var. tek yasama. sebebim dizi filmler felan orada da erkek görüyorum zevk alamıyorum izlediğim şeyden erkek çünkü. instada reels açıyorum erkek çıkıyor izlenmez... TV erkek herkes erkek asksuellerle bile arkadaş olamıyorum erkek sonuçta.

Kizlara yazık değil mı sırf korunmak uğruna kaba bir varlıkla dünyayı paylaşmak çok saçma?
Cevapla