BU ÜLKEDE BİR KADIN OLARAK DIŞARI ÇIKMAYA BİLE KORKAR OLDUK?

Ülkede giderek artan bir taciz ve takip edilme sorunu var. Bundan 8 yıl önce, daha 16 yaşımdayken avm nin içinde bir erkek beni takip etti. Birkaç ay önce de birisi yanımda erkek arkadaşım olmasına rağmen yine takip etti. İnsanlar arsız ve korkusuz olmaya başladılar. Elini kolunu sallayarak herkes istediğini yapmaya başladı. Aynı şey başka insanların kızının eşinin kardeşinin başına da gelebilir. Ama bu insanların empati duygusu olduğunu düşünmüyorum. Sokakta yürüyen kadınları arkalarından takip edip video ya çekip paylaşımda bulunuyorlar.(internette çok fazla video görüyorum bununla ilgili) Sanki marifetmiş gibi. Resmen kadınlara ''sokağa çıkarsanız takip ederiz'' algısı yaratılıyor. Kadınlar olarak haklarımızı savunmalı ve buna dur demeliyiz. Fakat bunu nasıl yapabiliriz bilemiyorum. Sadece kadınların desteği değil herkesin destek olması gerekiyor bu konuda. Sizce bu durum için nasıl bir mücadele verilmeli?
BU ÜLKEDE BİR KADIN OLARAK DIŞARI ÇIKMAYA BİLE KORKAR OLDUK?
Cevapla