Hiç, dostunuza istemeyerek veda etmek zorunda kaldınız mı?

Kâdim dostum, canpârem Agâh'ımdan ayrılmak durumunda kalıyorum ve bu benim ciğerimi dağlıyor.. Belki ebedî değil ama, ayrılıkların da sevdaya dahil kabul edildiği o yol ayrımındayız..

Ayrılık meclisinin kandili olduğum, uğrunda yanıp yakıldığım dost, yapmış yakıştırılmış; böyle münâsip görülmüş. Gönül pervanesi için kavuşmak da ateştir, beklemek de ve dahi ayrılık da..

Hiç, dostunuza istemeyerek veda etmek zorunda kaldınız mı?

İnsan kendini ölüme hazırlayabilir mi?

İnsan hiç beklemediği bir anda ayrılık sözlerinden bahseder mi?

Hiç, dostunuza istemeyerek veda etmek zorunda kaldınız mı?
Cevapla