Hiç istemeden de olsa sevdiğiniz insanın arkasından elveda demek zorunda kaldınız mı?

Bir film değildi hayatın kendisiydi diyenleri gerçeklik sahnesine alalım. Duygularınız geçmişin en büyük tanığı bu veda belki de kimisi için özgürlük, kimisi içinde mahkumiyetti.

O ana yeniden gitmek isteseniz yine gider miydiniz? Yoksa kalmayı mı tercih ederdiniz?

Hiç istemeden de olsa sevdiğiniz insanın arkasından elveda demek zorunda kaldınız mı?
Hiç istemeden de olsa sevdiğiniz insanın arkasından elveda demek zorunda kaldınız mı?
Cevapla