Elveda etmek istemediğin halde etmek zorunda kaldın mı?

Elveda etmek istemediğin halde etmek zorunda kaldın mı?

Elveda etmek her zaman zor olmuştur ama bazen öyle bir an gelir ki veda bile edemeden gidersin...

Konu elveda olunca bir şeyler karalamak istedim dilimin döndüğünce.☺️

Sesli okuyup atacaktım ama sonra dedim dur fazla gaza gelme.

Çok güçlü duygular yaşarken öldü

Gidiyorum, duramam ışığım söndü

Uğruna ölecek kadar deliydim

Buz tutmuş kalbindeki gölün seliydim

Gidiyorum bu son elveda...

O gün bugünmüş er geç anladım

Sevginin şah damarına hançer sapladım

Kesildi ses soluk nefessiz kaldım

Gidiyorum bu son elveda...

Dilimdeki şarkı, rüyamda şiirdi gözlerin

Elbette seni çok çok özlerim

Ayaza çaldı, kor olup yaktı sözlerin

Gidiyorum bu son elveda...

Elveda etmek istemediğin halde etmek zorunda kaldın mı?
Cevapla