Arkadaşlıklarım ilerlemiyor, ne yapmamı tavsiye edersiniz?

Öncelikle selamlar, uzun zamandır devam eden bir durumdan bahsedeceğim. Arkadaşlıklarım ilerlemiyor, hepsi sadece baş başayken yakın ama ortamda başkaları varken yüzüme baktıkları yok. Kimseyle yakınlaşamıyorum bir şey hissedemiyorum. Her şeyden çabuk sıkıldığım için hobi edinemiyorum. İllaki iyi insanlarla karşılaşıyorum ama onlar aşırı üstüme düşünce de kendim sıkılıyorum yani nedense diğer insanlar gibi yakınlık geliştiremiyorum ama çok da istiyorum bu durumda ne yapmamı tavsiye edersiniz?

Arkadaşlıklarım ilerlemiyor, ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Cevapla