Arkadaşlık ilişkilerinde pek iyi değilim. Öneriniz var mı?

Pek bir yakın arkadaşım yok yeni okulda. Olsun mu olmasın mı tereddutteyim, nedenini bilmiyorum. Gruplasma var zaten. Kimseyle aram bozulsun istemiyorum kisacasi. bir gruba bağımlı olmak... Herkes birbiriyle konuşsa nolur ki sanki. Dün bu yüzden stres yaptım eve gelince midem agridi etkileniyorum bayağı...
Arkadaşlık ilişkilerinde pek iyi değilim. Öneriniz var mı?
Cevapla