Arkadaşlık ilişkilerim yürümüyor. Sizce sorun ne olabilir?

22 yaşındayım geçen sene 2 senelik ünivden mezun oldum, okuldayken grupça yemeğe gider takılırdık ama okul bitti herkes şehrine döndü. Ben tek kaldım. Üniv den sadece 1 samimi arkadaşım va lise den falan kimse yok üzülüyorum bu duruma...

Part time işe gireyim geçer dedim aksine sadece işe gidip geliyorum hani öğle arası kızlarla illa sohbet ediliyor ama numara alıp arkadaşlık ilişkimiz dışarıya ilerlemiyor yani sebebi ne olabilir? Diğer kızlara bakıyorum birisi diyo hafta sonu gezmeye gidicez diğeri diyo iş çıkışı arkadaşlarımla kafeye gidicem bense ev iş arası gidip geliyorum ne hobim var ne çevrem var. Yani neden böyle? Sevgilim falan yok yapamam da zaten ben daha kızlarla iletişim kuramıyorum bi erkekle nasıl sevgili olup vakit geçircem bilmiyorum...

Bide biriyle flört etmeye utanıyorum bu saçma hayatımı görsün istemiyorum çünkü bi keresinde çocuğun birisi yazın napcan demişti bende evde olurum dediğimde yatarak mı geçircen dedi. İnstagram kullanmıyodum bana instagram aç sosyallesirsin demişti şimdiki erkekler de değişik onlara nasıl uyum sağlıcamki
Arkadaşlık ilişkilerim yürümüyor. Sizce sorun ne olabilir?
Cevapla