Uzun süreli arkadaşlıklarım olmuyor bende bir sorun mu var?

Arkadaşlarımı çok önemserim aslında onlarla dürüst oluyorum onları çok düşünüyorum korumaya çalışıyorum düşünürüm hediye alırım ama sonra o kişi bunları sürekli benden talep etmeye başlıyor üstelik beni hazır konumda gördüğü için kendi doğum gününü en az 20 gün önceden söylerken benim doğum günümü unutuyor. Sonra ben bu ilgi alakayı kesince beni suçluyor değiştin diyor. Ve her aramı bozduğum arkadaşım bana düşman oluyor. Ben bu denklemde neyi hata yapıyorum onun yaptığını yapınca neden suçlu oluyorum?
Uzun süreli arkadaşlıklarım olmuyor bende bir sorun mu var?
Cevapla