Arkadaşlıklarım uzun sürmüyor. Bunun sebebi ne olabilir?

Yani beraberken gayet iyiyiz ama mesela mezun olduk vs. arkadaşlık bir süre sonra kalmıyor bitiyor. Normal mi? Aslında insanlara çok değer veren sıcak biriyim. Sessiz ve çekingen olduğum için mi kaybettim.
Arkadaşlıklarım uzun sürmüyor. Bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla