Bitme noktasına gelen arkadaşlık sizce ne yapmalıyım?

Merhabalar arkadaşlar ben üniversite birinci sınıf öğrencisiyim baştan beri takildigim bı arkadasim var ama sürekli bu catisma içerisindeyiz bı soguguz. Bana güvenilmez, bencil, kendisinden başkasını düşünmeyen biri olduğumu söyledi. Oysa ben onun hakkında bir sürü şey düşünüyorum ama üzülür diye yüzüne söylemedim. Neyse yine tartıştık iki gün okulda konuşmadım bı kizla takılmaya başladım. Yanima geldi özür diledi aramız bozulmasın falan dedi ama diğer kişi istemiyor bende onu satmak istemiyorum çünkü bana söylediği şeyler ağır şeyler bana göre. Sizce ne yapmalıyım?
Bitme noktasına gelen arkadaşlık sizce ne yapmalıyım?
Cevapla