Arkadaşlıklarım uzun sürmüyor yardım edebilir misiniz?

Merhaba. Neden böyleyim bilmiyorum ama benim arkadaşlıklarım pek uzun sürmüyor yani birisiyle kanka olsam çok samimi olsam 2-3 ay sonra bana boktan sebeplere küsüyor. Örnek vereyim; birisi bana ismimle mesaj attı bende 'he' yazdım efendim anlamında. vay sen benle böyle konuşamazsın falan onunla öyle aram açıldı. Biride beni gezmek için avm ye çağırdı, annemle vakit geçireceğim gelemem dedim diye konuşmuyor benimle. Hayır sorun bendemi ben mi kıracak bişey dedim anlamıyorum. Yoksa çok değer verip götlerini mi kaldırıyorum? Değişmeli miyim? Bunların dışında 1buçuk yıllık ilişkim, biri 13 sene öteki 3 sene olan bir kardeşliğim de var. Ben yanlış bişey yapsam başta onlar gitmez miydi? Birilerini kaybetmemek için elimden geleni yapıyorum kaybedince de üzülüyorum ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Henüz lisedeyim bu arada.
Arkadaşlıklarım uzun sürmüyor yardım edebilir misiniz?
Cevapla