Merhaba. Neden böyleyim bilmiyorum ama benim arkadaşlıklarım pek uzun sürmüyor yani birisiyle kanka olsam çok samimi olsam 2-3 ay sonra bana boktan sebeplere küsüyor. Örnek vereyim; birisi bana ismimle mesaj attı bende 'he' yazdım efendim anlamında. vay sen benle böyle konuşamazsın falan onunla öyle aram açıldı. Biride beni gezmek için avm ye çağırdı, annemle vakit geçireceğim gelemem dedim diye konuşmuyor benimle. Hayır sorun bendemi ben mi kıracak bişey dedim anlamıyorum. Yoksa çok değer verip götlerini mi kaldırıyorum? Değişmeli miyim? Bunların dışında 1buçuk yıllık ilişkim, biri 13 sene öteki 3 sene olan bir kardeşliğim de var. Ben yanlış bişey yapsam başta onlar gitmez miydi? Birilerini kaybetmemek için elimden geleni yapıyorum kaybedince de üzülüyorum ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Henüz lisedeyim bu arada.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar