Bu yaşa kadar boş yaşadım, hiç olumlu bir şey yok. Ne önerirsiniz?

26 yaşındayım sosyal fobim var yenemiyorum benden hiç bişey olmadı okumadım mesleğim yok param yok kendime güvenim yok hiç çalışmadım arkadaşım olmadı ailemle aram kötü ne yapmalıyım

Bu yaşa kadar boş yaşadım, hiç olumlu bir şey yok. Ne önerirsiniz?
Cevapla