Hayatı çok boş yaşadığımı hissediyorum hiçbir şey zevk vermiyo ne yapmalıyım?

yaklaşık 1 yıldır bu hayatta hiçbir şey yapasım gelmiyor. Nasıl olsa öleceğim bunu yapsam ne değişecek diye düşünüyorum, çok boş yaşadığımı ve sanki ben bu dünyayı yaşamıyormuşum o beni yaşıyormuş gibi hissediyorum kendime kanıtlamaya çalışıyorum ama olmuyor kontrolü elime alamıyorum. Bütün gün bomboş oturuyorum. Bir şeyler yapınca hemen sıkılıyorum birgün çok sosyalken ertesi günü aşırı asosyal bir varlık oluyorum sürekli eve kapatıyorum kendimi hiç dışarı çıkmıyorum. Her şeyi düşünüyorum hayatıma şekil vermek, yeniden başlamak istiyorum ama artık düşünme yetimide kaybettim şu sıralar hiçbir şey düşünemiyorum hal böyle olunca içten içe kendimi yiyip bitiriyorum varlığımın boş olduğunu, hayatımın boş geçtiğini bildiğim için :(
Hayatı çok boş yaşadığımı hissediyorum hiçbir şey zevk vermiyo ne yapmalıyım?
Cevapla