Hayatım çok boş geçiyor, kendi başıma neler yapabilirim?

Tüm gün evdeyim eylülde uzaktan eğitime başlayacağım o yüzden işe girmiyorum eğitime odaklanacağımı ama işe girmeyincede sıkılıyorum
Yani hep evdeyim bir şey yapmak istesem şehire inmek otobüsle bir saat ve şehirde de yapacak bir şey yok bende köpeğimle gidip tarlaların orada geziyorum tek aktivitem bu hayatımdaki şimdilik 🙄 hani birde arkadaş edinmeyi sevmiyorum işe gittiğim zamanlar bile hafta sonunu evde geçirirdim

Arkadaş edinmeden tek başıma neler yapabilirim fazla kalabalık olmayan mekanlarda
Güncellemeler
+1 yıl
Ben en iyisi her gün köpeğimle tarlalarda yürümeye devam edeyim bu bok gibi kasabada başka bişi yok çünkü tarlaların orada bir kulübe var orada bazen kitap okuyayım bi de fotoğraf çekeyim Instagram hesabı açıp oraya sevdiğim fotoğrafları atayım BAŞKA BİŞİ YAPAMAM Kİ ZATEN ANASINI SATAYIM BOK KASABA
Hayatım çok boş geçiyor, kendi başıma neler yapabilirim?
Cevapla