Hayat çok boş geliyor boşa yaşadığımı düşünüyorum ne yapmalıyım?

Hayat çok boş geliyor ne yaparsam yapayım o boşluk hissi dolmuyor bu hayat benim değilmiş gibi yabancılık hissediyorum boşa yaşadığımı hissediyorum :( Madem öleceğiz neden yaşıyoruz neden uyancağımızı bildiğimiz halde uyuyoruz neden sürekli aynı şeyleri yapıyoruz kişisel temizlik, ev işleri, sürekli ders çalışma neden neden nedennn? bıktım hiçbirşeyden zevk almıyorum 5 yıldır bitkisel hayattayım kendimi komple saldım artık :(
Hayat çok boş geliyor boşa yaşadığımı düşünüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla