Duygusal anlamda çok yıprandım ve gerçekten tez zamanda imanlı bir şekilde gitmekten başka bir Arzum yok hicbirsey sarmiyor ve gerçekten çok yoruldum
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Allah'a sığın onun ayetlerini oku zaten önemli olan bu değil diğer dünya. En azından o dünyanı güzelleştirmiş olursun.
Onu yapmasam zaten intihar bile ederdim. Ama her şey o kadar boş geliyor ki bana Allah nezdinde seviliyor muyum bilmiyorum ama O na kavusmak istiyorum sadece bunu istiyorum
Ben de o gün için yaşıyorum. Allah tüm kullarını sever. En azından diğer dünyanı güzelleştirmişsin. Allah herkese nasip etsin inşallah. Belki de yaradan senin için hayırlı şeyler vermiştir sana, sadece zaman gerekiyordur :)
İnşallah kalan ömrümüz hayırli şeylere vesile olur
Amin, inşallah..
yaşamaya değer ne görmüyorsun mesela
her şey bana çok boş geliyor ilişkiler menfaat para mal mülk vs. Ben onun için O na kavuşmak istiyorum öbür tarafta ne olacak bilmiyorum ama gerçekten her geçen gün biraz daha yoruluyorum
Ayni ben ))))
Aynı ben. Tükendik.
Seni tüketen ne peki
İyi niyetimin su istimal edilmesi mesela
Dünyanın benim habitatima uymamasi mesela
Doğru olduğu herkesce kabul edilen yollardan gittiğim halde yanlısın bende olduğunun düsundürtülmesi vb.
Ölüm güzel şey olsa gerek diyorum inşallah öyle olur ne diyim ki 😔
Ölüm kime güzel biliyor musun? Diğer hayatına gidince bu hayatında yanına aldığın utançları olmayana güzel. Bu dünyanın kirini üzerine bulaştirmayana güzel.
Kesinlikle haklısın ama bunun pekte mümkün olmadığını hepimiz biliyoruz. Mühim olan tövbemi bir şekilde ve son nefesinde imanlı bir şekilde gitmek. Yoksa Allah'u teâlâ ayeti kerime de siz günah islememis olsaydınız sizi yeryüzünden siler yerinize başka insanlar getirirdim diye buyurmazdi. Dediklerinize katılıyorum ama dediğim gibi final çok önemli
Bu dediğin hangi ayet hiç duymamıstım.
Hadisi şerif mis aklımda ayet olarak kalmış ne hikmetse
Kimden aktarılmış soyleyebilir misiniz?
[Müslim, Tevbe, 9, (2748); Tirmizî, Da'avât 105, (3533).]
[Müslim, Tevbe 9, (2748).]
sorularlaislamiyet.com/eger-siz-hic-gunah-islemeseydiniz-allah-teala-hazretleri-sizi-helak-eder-ve-yerinize-gunah-isleyec-1
Link ten detaylı bir şekilde okuyabilirsiniz
Teşekkür ederim.
Yani Allah bizden kusur bekliyor ama kusrumuzuda kabul edip boyun eğip bağıslanma dilememizide. Peki neden insanın çabası? Ben error verdim.
Aslında bunu mesajda belki tam anlatamam ama şöyle anlatiyim
İnsan günah islediginde akabinde pişmanlık duyup Allah in yüceliğine sığınıp O nün yüce olduğunun farkında olup O ndan af dilemek O nün hoşuna gider. Biraz ince bir konu aslında yanlış anlaşılmaya müsait bir durum mesajda pek anlatamayabilirim ama bir insandan bile övgüyle bahsettiginizde onu insanı olarak yucelttiginizde nasıl ki hoşuna gidiyorsa tesbihte hata olmasın Allah ta kulunun kendisinin yüceliği ile ilgili farkında olması ve nefsi de şeytani da musallat edenin kendisi olduğunun bilincinde olup yine O nün rahmetine siginip affedenin de ancak O nün olduğunun bilinciyle hareket ettiğinde O nün hoşuna gider.
Peki sence günah işleyeyip sürekli tövbe edip ziķirlerle meşkul olan biri mi daha makbuldur yoksa günahtan kaçınan ibadetini yapan tamamen kendini Allah a telim eden mi daha makbul.
Bu hadise bakılarak birincisi daha çok istenen gibi. ( yanlıs bir şey söylemekten Allah a sığınırim.)
Tabi ki ikincisi ince dememden kasıt bu aslında günahsız kul olmaz demek istemiştim yani bir insanın dört dörtlük olması imkansız illaki sendeleyecektir ancak günah islediginde farkında olup akabinde tövbe etmektir. Günahsız bir kulluk mümkün olmadığına göre o zaman minimum şekilde günahsız bir hayat ilk gayemiz olmalıdır. Allah'ın veli kullarıni dostlarını Velid ve dost kılan işte bu ikincide yukarda anlatmaya çalıştığım kişilerin yaşadığı hayat tarzının meyvesidir umarım anlatabilmisimdir
Çok iyi anladım. Çok teşekkür ederim. Iyi bir insansınız sizin sayınız artmalı neden ölmek istyorsunuz.
Estağfurullah nefsi nasılda oksuyorsunuz
İnsanlar çok kötü
Varlar maalesef ama bizimde Allah'ımız var yetmez mi tabiki yeter. Var oluş amacimız bu değil mi herşeye rağmen yine Allah'a sığınmak. Bilmiyorum bi yanım benimde ölümü istiyor diğer yarım, nasıl çıkqcaksın Allah'ın kqrşisına diyor. Kul olmak zor.
Hiçbirimiz masum değiliz öyle bir iddaada bulunamayiz ama koşullar ilişkiler vs. her şey çok kötü bir hal aldı ve bu kadar kotu şeyin içerisinde temiz kalabilmek inanın çok zor. Ölümü arzu duyan şey aslında daha da kirlenmek istemeyen o masum saf insnain icindeki o çocuksu düşünce. Yoksa dediğiniz gibi hangi yüzle çıkacağız? Evet mücadelede etmeliyiz herşeye rağmen herkese rağmen ama bazen olmuyor işte bilemiyorum kafam çok karışık ve Allah tan istediğim şey imanlı bir ölüm geri kalan her şey boş geliyor çoğu şey anlamını yitirdi çünkü benim için
Anlıyorum hemde çok iyi. Allah hepimize imanlı bir ölüm nasip etsin. Kalbi güzel bir insansın dualarında banada yer ver lütfen.
Amin inşallah
Rabbim Saliha kullarından eylesin sizi.
Hayırlı geceler
Kalın sağlıcakla
Sizede hayırlı akşamlar. Allah her daim iyilerle karşılaştirsın inşallah.
Amin cümlemizi inşallah
oneremem