1. Fiziki gücüm
2. Arkadaş çevrem
3. Sevgilim
4. Param.. mesleğim
5. Ailem
6. Saygınlıgım
7. Zaten yalnızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Konuştuğum vakit geçirdiğim, samimi olduğum insanların hepsi ki şu an hissettiğim şey. Birkaç hafta evvel ülkemden göçüp dilini bilmediğim bir ülkeye geldim.
Gurbetlik zor..
Fiziki güç diyeceğim çünkü Crossfit e tam yeniden geri döndüm derken güç kazanıp zamanla eski formuma dönmek varken yine sert girdim idamanlara 20 gün olucak hala kendimi toparlayamadigim bir bel ağrısı var tabi düzelicez inşallah be mezara girmeden 😅😅
paraydı, saygınlık cart curt. fiziki gücünüzü kendinizde bulamadıktan sonra ne paranın nede AİLENİN bir tadı kalıyor. Her şey sağlıkla yapılınca güzel
Güzel yorum 🙏🌹
Herşeyimi alsınlar sevgilimi almasınlar pilis :D
😊 ne güzel bir temenni..
🙏
Teşekkürler 💖
Cevap
60Cevap
Hiç bir şey.. zaten elimde kalan bir şey yok. bu yüzden de fark etmez duyguları kaybedince insan zaten umursamıyor artık hiç bir şeyi.
Sağlığım ve dolayısıyla fiziksel gücüm.
Elim ayağım tutmazsa ne yaparım ben. Allah korusun.
Allah korusun hepimizi..
Aile benim için herşeyden daha değerlidir. Ailem yanımda olsun varsın hiç birşeyim olmasın ben ekmeğimi taştan yine çıkarırım kimseye muhtaç etmem.
Ne güzel 🌹
fiziksel gücümden oldum sayılır ve etrafımdaki insanlar tabi ki azaldı çünkü onlarla gezemiyorum tozamıyorum birlikte bir aktivite yapamıyorum.. şimdi sağlım yerinde olsa eskisi gibi çalışırdımda 2-3 işte, gezerdimde.
İnşallah sağlığın en kısa zamanda düzelir..🙏
İnsanların ellerinden telefonu alın hepsi bitkisel hayata girer
😊 maalesef öyle..
Haklısın 👍 reele dökemeyince sanalda avunuyorlar..
Belki güven sorunları vardır.. bilemeyiz..
Haklısın..
şu kafada olduğum için çokda sorun değil herşeyin gitmesi
Bende o kafadan istiyorum 😊
😂 keşke alabilsem
😂.
Fizik gücüm olmaz ve vücudumu yönetemezsem kimsem kalmaz.
Doğru..
İşim ve hayallerim elimden alınsa kötü hissederim.
Beni diri tutan işim ve hayallerim...
👍.
Hiç olmadı ama asuman sonuna kadar seni bekleyeveğim
Tanımıyorum seni
Farketmez neyimi alirlarsa alsinlar yalniz hissetmiyorum
Bu iyiymiş 😊👍
1 hafta önce kaybedecek bir şeyi olmayanların arasına ben de katıldım :D
😊 hoş geldin..
hoş bulduk =)
Aslında seçeneklerde iş olsaydı daha iyi olurdu. Özel de çalışan da çok çünkü.
Mesleği iş anlamında düşünebilirsin..
Sevgilim var ama kendimi eskisinden daha yalniz hissediyorum. Ama ne olursa olsun aile her seydir. Ailem olmazsa neyim var yok bi değeri kalmaz
Sevgilin var ve bu şekilde yalnız hissetmen.. bu elemandan vazgeç..
Aslinda basta boyle degildi ama Şu an (2 ay oldu) ilgisizligini cok net goruyorum
Hiç vakit kaybetme.. vazgeç
Benim icin yaptigi seyleri gozardi etmek istemiyorum ama en basindan ilgi gormek istedigimi soyledim. Asla bunun icin cabalamadi 😅 beni kaybetmekten korkmadi demek ki 🤷♀️
Resti çekmen gerekir artık..
Galiba oyle. Herkes ayni seyi soyluyor
Hayal dünyam elimden alınsa kendimi çok yalnız hissederim..
👍 güzeldi..
Bir anda beyin fonksiyonları durması, geçici Hafıza kaybı
O hafıza kaybını uzun süreli yaşamak isteyen de var 😊
Doğrudur ama başkaları seni bu halde görmek istemiyor.
Ailem çok önemli, keşke hep olabilse ama bir gün ayrılacağız …
Saygınlığım alınırsa kendimi kendim bile terk eder
Yalnız doğdum yalnız yaşarım kime ne kime ne köle miyim sana ben
Zaten yalnızım 😅
Geriye sevdiğim insanlar kaldı onları da aldılar mı benden tamam bittim
Telefonlarım...
Kaç tane var ki 🙄
2..
İki mi 🙄 alla alla.. iyiymiş
Burdakilerden hiçbirisi aslında. Bu soruya cevabım internet olur. 😂
Dördüncüyü görünce sonrakilere bakmadan onu işaretlemiştim ama ailemi seçiyorum
Zaten alındı. Mesleğim. Kumpasa geldim
Nasıl oldu ki..
Demedigim yapmadığım şeyleri söyledi yaptı diye lanse edildi ve bölümüm ve unvanını elimden alındı. Bende yılbaşında istifa edecegim
Uzun hikaye aslında
Üzücü..
Zaten alındı..(
Ney..
Sevgilim dicem de, karışık bi vaziyet işte..
Kedimi alsalar boşluğa düşerim sanırım.
🙄 o kadar mı.. bağlanıyor insan.. ömürleri de bizden kısa..
Telefonum 😂😂
Bırakın şu iletişim araçlarını..😅
Güven meselesi..
İyi bu.. kimse sormadan sorayım barii😅
Sağlık aile ikisi haricinde gerisi halledilebilir şeyler
Bir şeyin yokluğu bize dokunmaz aga 😎
Büyük konuşma..
Annenin gitmesine alışırsan her şey sana vız gelir
Zaten yalnızım teşekkürler
Fixiki gücüm onla para kazanıyorum
Hepimiz aslında birer yalnız adayıyız sadece çevremizi iyi tanımamız yeterli
yalnizim koymz bana
Evcil hayvanlarım
Bir tek ailem ve gerçekten kalan dostlarım var
Sağlığım
ailem olabilir..
Sadece ailem ve kuşlarım var..
Param mesleğim olmazsa olmaz.😎
Para ve meslek
Sevilim zaten yapayalnızım
Ailem tabiki herşeyim canım ailem
Arabam
Bu kadar maddeci olmayın..
Neyle ilgili?
Hiç biri
🙄Nedir peki?
Ailem ☹️
Ailemiz de normal şartlarda bir yere kadar bizimle..
Fotoda iyiymis.
Soruya fotoğraf koymadım..
Telefonum. Telefonumu kimse elimden almasın.
yanlızım zaten
Her şey bi yana sevdiğim bi yana
Zaten yalnızım 😃
ailem tabiiki
Umutlarım.
👍.
Kedilerim
Kartlarım ewim arabam bide ailem
Aile çok koyardı.
Sağlığım
👍.
Param mesleğim
8. Diğer : Bahşedilen hidayet 🤲
5. Ailem
saygınlığım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?