
Evet kötü de olsam bundan bahsetmem
Konuya göre değişiyor
En yakınıma mutlaka anlatırım
Ohooooo herkese anlatırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben hep kötü şeyler yaşadım sınav verdim bu sene ki olaya şahitler annem ve kızın annesi hiç ummazdım çünkü kaç sene geçti aradan ve aynı yerde herşeyin olması herhalde Allah korusun artık köy evi onların ölüm de ordan çıkcak yani annem memnüne teyzeme dedi kuzeni merveye değişik davranıyor oda bir şey demedi sonra kulak misafiri oldum başka teyzeme diyor ama herşeyi bilmiyor bilse tam diyecek bana dedi ama şarkı mırıldandıgını dedi seni sevmiyor sevmesin ama odaya girmeye çalıştığını demedi kulak misafiri oldum
Genelde acılarımı üzüntümü kimseye göstermeye çalışmam sevmem de yüzüm hep güler ve neşeli pozitif görünürüm çünkü biz acılarımızı gülüşlerimizin ardına saklamayı öğreneli çok oldu...
EİG için teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 🙏👋
Ben kendimi zapt edemiyorum mutlaka bir arkadaşıma “tut beni yoksa kötü şeyler olacak” talimatı veririm :D
Teşekkürler 🥳
Rica ederim 🙏
Cevap
3Cevap
Rol yapmayı pek beceremem içim ne işe dışımda o dur.
Evet var belli etmem insanların boş fikirlerini dinlemek istemiyorum çünkü
Çok iyi yaparım bunu..
Evet ben anlatmakta pek iyi değilim…
Kimseye belli etmem kendi içimde yaşarım
Yess
Konuya göre değişir
Evet var
Bu huy bende çok var
Evet her zaman öyleyim.
Evet zor oluyor
evet var...
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?