İçinde fırtınalar koparken etrafındaki insanlara bunu belli etmeme gibi bir huyun var mı?

"Nurullah Genç'in "ne yaparsam yapayım, sonunda içimle baş başa kalıyorum ve bir derin hüzün gelip kaplıyor içimi. Benim yurdum içimde galiba dediği "

Özlemek mi, ölecekmişim gibi hissediyorum 🖤
Özlemek mi, ölecekmişim gibi hissediyorum 🖤

Sizin yurdunuz neresi?

Sen de benim gibi yersız kalasın 🎶

İçinde fırtınalar koparken etrafındaki insanlara bunu belli etmeme gibi bir huyun var mı?
Cevapla