"Nurullah Genç'in "ne yaparsam yapayım, sonunda içimle baş başa kalıyorum ve bir derin hüzün gelip kaplıyor içimi. Benim yurdum içimde galiba dediği "

Sizin yurdunuz neresi?
Sen de benim gibi yersız kalasın 🎶
"Nurullah Genç'in "ne yaparsam yapayım, sonunda içimle baş başa kalıyorum ve bir derin hüzün gelip kaplıyor içimi. Benim yurdum içimde galiba dediği "

Sizin yurdunuz neresi?
Sen de benim gibi yersız kalasın 🎶
Evet ben beli etmiyorum zaten sürekli öyleyim ki.. içimde neler kopuyor çıkıp haykırmak istiyorum ama yine de dışıma bunu yansıtmam en kötü modum düşüktür ya da o an gülüp eğlenemem. ama sevdiğim biri ile konuşunca sanaldan bile olsa iyi hissediyorum direk anlık yani.
Sonra gelsin anksiyete ve panik atak
bırakın gelsinler
Evet hepimizin vardır. Sanırım bu zamanımızın bir sorunu. Mutlu olabilecek insanların bir araya gelememesi. Düzgün insanların birbirinden uzak kalması. Ha düzgünüm iddiam yok ama çabalıyoruz işte. Sonra susuyoruz.
Ayrıca yine aynı yazar;
Seni bir yıldız gibi koyacağım göklere
Her gece ışığını ruhumdan alacaksın
Aldanma gururunu okşayan çiçeklere
En güzel güllerini ruhumla alacaksın
demiştir. Yani tamamen de bitmemek lazım :)
Sanırım bu zamanın insanları çok yanmadan olmuyor. O yanışla ya yok oluyor ya da tam oluyor :)
Huyum olmasa bile karakterim böyle benim. Biraz ketum bir insanım. Belki yüz ifade yansır bazı duygu durumlarım ama bunun kesinlikle sözlere ve kelimere dökemem. Ne yaşarsam yaşayamım. Hep kendi içimde yaşamayı tercih ediyorum.
Cevap
36Cevap
Hayır yok bütün ruh halimi cevremdekiler bilir. Ben birilerinden kendimi saklamam ve buna gerek duymuyorum.
Kimse ne hissettiğimi bilmez, bildirmem göstermem
Evet en iyi yaptığın şeylerden biri.. İçimde fırtınalar kopar ama bundan kimsenin haberi olmaz.. Çünkü gülüp kahkaha atıyor olurum ama aslında içimde kim bilir ne fırtınalar kopuyordur..
Yıldız Tilbe bacımın da dediği gibi:
"Kim nasılsın diye sorarsa sorsun iyiyim diyorum. Çünkü kötüyüm dersem açıklama yapmak zorunda kalırım."
Beni sorma ben iyiyim.. zaten ne sen soracaktin ne de ben iyiyim
...
❤ ..
Sen hep iyi ol güzelliğimmm ❤
İnsanlar bulduğu yeri değil acıyan tarafınızdan vururlar
Yaranizi kimseye anlatmayın
Bir sıkıntın derdin varsa doktora gitmelisin anlatmalısin
Yani piskologa piskolojik destek lazım
Piskologa gitmenin derdinizi yaralarınızı açmanın hiç bir zararı yoktur
Ancak tanıdıklara derdinizi açarsanız
Yakının komşu aile için de kimin seni sevdiğini kimin kuyunu kazdığıni bilemezsin
Taaa ki bir yerde deşifre olursan belli olacak
Teşekkür ederim
Annemi özledim sadece, yaradan kimseyi çok sevdiği birini kaybetmekle sınamasın... Varken, yanınızdayken tüm sevdiklerinin kıymetini bilmeli insan... Göçüp gittikten sonra sadece keşkeler kalıyo...
Son yıllarda hiç belli etmiyorum desem böyle huylarımı yeridir. Sadece bir dost dediğim arkadaşım hariç.
Bu resmen benim. Kendimi bastırarak yaşamak, sahte bir profil ile rol yaparak geçirmek zorunda olduğum berbat bir hayatım var.
Çok aşırı olmadığı sürece hiç kimse farketmez ki hayatımdaki hiç kimse benim çok üzüldüğüm bir anımın olduğunu düşünmüyordur. Çok aşırı olduğunda ise bir kaç saat susma ihtiyacı hissedebiliyorum bazen.
Merhaba,
Hayır böyle bir şey yok, ne varsa bende hepsi her şeyimle belli olur, ben sussam gözlerim konuşur! 😅
İçimde bazen fırtınalar kopar ama kimse bilmez bunu :)
Bilseler nolcak sus gitsin
Üzülmek baba mesleği
https://hizliresim.com/2rxcb5j
Evet yapı olarak öyleyim, kendim hakkında bişeyler anlatmaktan hoşlanmıyorum
Öyleyim zaten. Zayıflığımı ve çaresizliğimi kimselerin görmesine izin vermem. Bunun için çabalarım.
"Biride çıkıp demiyor ki Eren iyi ki varsın" #ErenİyikiVarsın
Etrafımdakiler etkense ecdadını zıplatırım.
Değilse belli etmem
Her zaman öyleyim resmen beni anlatmışsın değerli KS üyesi teşekkürler
Ben belli etmesem bile karşı koyamadığım bedensel tepkilerim nedeniyle belli oluyor aslkjdff
Çoğunlukla evet
Acımı kimseye gösteremem
Evet var ama bir yere kadar. En yakınıma anlatma isteği duyarım.
Fazlaca içime kapanıyorum eşşek değilse anlıyorlardır.
Etmiyorum hep odamda yaşıyorum depresyonumu arkadaş okul ortamlarında da öyleydi
Yıkıldı yolunu bekleyen şehir
Şimdi gelsen de bir, gelemesen de bir.
Ne kadar belli etmesemde sesime durgunluk ve sessizlik çöküyor bu da beni ele veriyor..
belli etmem pek gülümserim ama kim bilir içimde ne fırtınalar kopuyor bi ALLAH bilir orasını
olmaz mı abla dükkan senin çok şükür o huyunda alası bizde
Yüzümüzün güldüğü yok ki alıştık artık rol yapmaya yani evet
Oyysssss💗💗
❤️❤️❤️
@esra1998_737372733 al benden de o kadar çok iyi özetlemişsin ağzına sağlık
saklamaya çalışarak zaten her şeyi ele veriyorum standart akışıma devam etsem neyse de saflık modum hep zirvededir
Duygularım yüz ifademe çabuk yansır bunu bilerek ya da isteyerek yapmıyorum sorarlar ama anlatmam kime ne anlattiysak sırtımızdan vurdular en yakınıma bile fazla detaylı bir şey anlatmam
maalesef bu tanıma kesinlikle uyan biriyim ne fazla ne eksik
Bir aralar öyleydim ama naktım oyle olunca insani dertsiz tasasız umursamaz biri olarak görüyolar sonra biraktim o huyumu
Evet belli etmiyorum. Edemiyorum. Benim duygularımı anlayacak dert ortağım olacak birisi malasef yok o yüzden her şeyi içimde yaşıyorum
Ne yaşarsam yaşayayım ruhu duymaz kimsenin.
Sesinden anlayan birilerini nasip etsin mevlam
Maalesef 😥 kimseyi kırmamak isterken kırılan yine ben oluyorum.
Biz ona Stoacılık diyoruz. R. I. P. Aurelius
Her insanın içine kapandığı durmlar olmuştur
Evet öyle bir gücüm var huyum değil 😎
Evet sorunları çözmeden yansıtmam genelde
Maalesef yok anlatma ihtiyacı duyuyorum
herseyimi icimde yasarim..
Ederim ya illa birsey yaparım yani
Üzülsem de moralim bozuk olsa da gülüyorum
Olmaz olur mu şimdi tamda oyleyim
Konuya göre değişir
Evet kimse neyin var diye sormaz çünkü
Bu hep yaptığım şey sjshshs
Benden önce çevremdekiler anlıyor fırtınanın geldiğini 🤨
Evet böyle zamanlarım oldu.
Yıllardır kimseye belli etmiyorum zaten
Çoğunlukla evet.
Evet var
Başaramam pek
Evet
Öyle bir huyum vardır.
Herkese belli ederim
belli etmem hiç
pek değil
Yok herkes anlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?