içinde fırtınalar koparken, etrafındaki insanlara bunu belli etmeme gibi bir huyunuz vamı?
evet kötü de olsam bundan kimseye bahsetmem
en yakınıma mutlaka anlatırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet. Kimse bilmez ve anlamaz. Anlatmam, anlatmayı sevmiyorum.
Bilmeleri hoşuma gitmiyor. Etrafıma o negatifliği dağıtarak onlara haksızlık yapamam.
Herkes herşeyi bilmek zorunda değil.
Ailem üzülmesin diye belli etmemeye çalışıyorum ağlayacak olursam bile gidip gizli gizli ağlarım sırf onlar üzülmesin diye
Anlatmiyorum kimseye
Tesekkurler😊
rica ederim
Cevap
3Cevap
Bende kimseye anlatmıyorum
Anlatmıyorum çok doluysam ablama ve teyzeme anlatırım
Anlatmam
Saklamam sinirimi
evet
Anlatırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?