Ağlamak sizce zayıflığı mı yoksa gücü mü gösterir?

Bir söz vardır, toplum içinde ağlama zayıflığını gösterme diye. Sizce gerçekten zayıflık mı bu? Kimse mi ağlayamaz, ya da her ağlayan güçsüz olduğu için mi ağlar? Neden toplum böyle düşünüyor?

Güçlü insan ağlamaz.
Her ağlayan güçsüz değildir.
Ağlamak biri güçlü ya da zayıf yapmaz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Ağlamak sizce zayıflığı mı yoksa gücü mü gösterir?
Ağlamak sizce zayıflığı mı yoksa gücü mü gösterir?
Cevapla