• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Ağlamak zayıflık mıdır? Güçlü insanlar ağlamaz mı?

yeterhayeterhayat
yeterhayeterhayat Takip Et
FenomenMaster Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2116
Yapay Zekaya Sor
Ağlamak zayıflık mıdır? Güçlü insanlar ağlamaz mı?

İnsanlar zayıf oldukları için değil,
Çok uzun süre güçlü oldukları için ağlarlar.
#Yeterhayeterhayat

Ağlamak zayıflık mıdır? Güçlü insanlar ağlamaz mı?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
37 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • lanetlivisneliilips
    lanetlivisneliilips Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    insan ağladığı için zayıf değildir, çaresiz olduğu için ağlayabilir insan, umutsuz olduğu için ağlar, ve her halükarda insanız biz duygularımız varoluşumuzun, yaşamımızın önemli bir parçası. bizi biz yapan şeyler bunlar

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • DirilisRuhu
    DirilisRuhu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Ağlamak zayıflık değildir ağlamayı hiçbir zaman zayıflık görmemek gerekiyor insanlar bazen duygusal bunalımlara girebilir veya yaşadıkları durumlardan kaynaklı olarak rahatlama içkisini gidebilir ağlamak hiçbir zaman güçsüzlük değildir.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

54

Cevap

38

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    ağlamak zayıflık değildir tabi ki de bende ağlarım ara sıra iyi geliyor stresi azaltıyor.. zaten insanın içine atması daha da kötü yapar.. sürekli içine atarsa bir yerden sonra sinir krizi geçirir ya da daha mutsuz olur.

    2
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Kendisini zayıf gösterdiğini düşünüp ağlamamak zayıflıktir

    2
    0 Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Ağlamak zayıflık değil tam tersi bir direniştir ve gülmek gibi çok doğal bir duygu akışıdır

    1
    0 Yorumla
  • 13beaches
    13beaches Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Duyguları, acısı, insanlığı olan ağlar. Cinsiyet fark etmeksizin. Ağlamayan, ağlamamaya çalışan hissizleşip duygusuzlaşır, kimse ağlamamak ile gurur duymasın ya da ağlamamanın güç veya maskulen sertlik olduğuyla alakalı saçma sapan, sorgulanmamış fikirler de iddia etmesin. Hissiz ve duygusuzlaşırsanız bir robot ya da canavardan bir farkınız kalmaz. Asıl güçlü insan anlar, diğerlerine gösterdiğin güç ise bahsettiğin güç imparator ya da komutan falan değilsin, saçmalama :D Başkalarının senin gözyaşlarını zayıflık olarak görmesini önemseme, zayıflık olarak gören seni önemsemeyen, duygusal olgunluğu olmayan, basit ve senin içinde yaşadığın acıyı yok sayanlardır.

    1
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı.

    Doğarken bile ağlıyoruz. Asıl ağlayamamak güçsüzlük. İnsani duygularımızı toplum tepki korkusu yüzünden bastırıyoruz.

    4
    0 Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Asla zayıflık değildir ağlamak senin vicdanın gururun hislerin öfken mutluluğun herseyindir.. ve bazen mutluluktan bile ağlarız ben mesela ağlayan bir insana vicdanlı diyorum genelde insan oğluna Allah bu duuguyuda vermiştir düşün mesela ölen bir yakinin var ve sen ağlamıyorsun mesela böyle de nasıl ağlamaz derler her şey çok değişik ama bildiğim bir şey de varsa o da ağlamak insanı güçlendirir yeniden kendine getirir. Ağlamak güzeldir 😊

    3
    0 Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Ağlamak zayıflık değildir çaresizlik değildir ağlamak bile verilmiş en doğal insani duygulardan biridir aksine ağlayan insanlar güçlüdür o güç karşısında direnirler direnirler ve artık o bardak dolup taştığında tutamaz ve gözyaşlarına boğulurlar bu aksine zayıflıktan ziyade güçlülüğün göstergesidir..

    2
    0 Yorumla
  • LEYYA_GS
    LEYYA_GS Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    1 yıl

    Ağlamak tamamen insani bir ihtiyaç. Duygusal yoğunluğu atmak için gerekli bazen.

    2
    0 Yorumla
  • kübrl
    kübrl Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Ağlamak zayıflık değildir insan ağlama ihtiyacı duyduğunda ağlamalıdır bu da zaten duygusal sağlamlığın göstergesidir, duygularını ifade etmekten çekinmeyen insan daha sağlıklı ilişkiler kurup daha mutlu bir yaşam sürer

    2
    0 Yorumla
  • Sincapi
    Sincapi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Bazı insanlar ağlamayı zayıflık olarak gördüğünden kendini tutuyor sonrada oraya buraya sataşıyor, ya rahat bırakın biraz kendinizi ağlayın, zırlayın azıcık, abartilmadığı sürede aksine bir ağlamaktan sonra insan dahada güçleniyor.

    2
    0 Yorumla
  • Enperatriz
    Enperatriz Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Ağlamak zayıflık değil, duygusal dayanıklılık göstergesidir. Güçlü insanlar da ağlar; bu, duyguları ifade edebilme ve stresle başa çıkabilme cesaretini yansıtır. Duyguları bastırmak yerine serbest bırakmak, içsel gücün bir işaretidir.

    1
    0 Yorumla
  • picassokızıı
    picassokızıı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır alakası yok içindeki biriken kötü enerjiyi ve duyguları atarsın rahatlama gelir insana en son 2 yıl önce çok yoğun duygularla ağlamıştım saatlerce rahatlamıştım ama asla gücsüz hissetmedim o anlık bir duygu kısa sürüyor ve sonra geçiyor

    1
    0 Yorumla
  • GökmenAytac
    GökmenAytac Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Kadınlar için bilmem ama erkekler için zayıflıktır. Aslında kadınlar için de zayıflıktır, tolere ettiğimiz için umursamıyoruz. Onların da işine geliyor.

    2
    0 Yorumla
  • NolduBizeBalım
    NolduBizeBalım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Ayırmak lazım bazıları her şeye ağlıyor alışkanlıktan. Ama aksi durumda zayıflık göstergesi değildir. Ağlayın zırlayın yeter ki acınızı başkasından çıkarmayın

    2
    0 Yorumla
  • HepHaklıOlanBiri
    HepHaklıOlanBiri Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    1 yıl

    ”Ağlayan insan, uzun süre güçlü kalmak zorunda kaldığı için ağlar.” yani aslında her şeyi içine atar ve sürekli güçlü gibi durmaya çalışır ama bir yerde patlak verir ve bütün içine attıklarını ağlayarak içinden atar. Yani ağlayan insan aksine güçlü insandır.

    2
    0 Yorumla
  • Birsuskunyazar
    Birsuskunyazar Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Merhabalar Beyefendi
    Bana göre ağlamak zayıflık göstergesi değildir, aksine güçlü durmanın yan etkisidir, çünkü insan her zaman güçlü duramaz, ve bir zaman sonra yorulur.

    2
    0 Yorumla
  • günes121212
    günes121212 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Doğru ama bazı insanlar var doğru düzgün sorunları yok ama yinede ağlıyorlar en ufak şeye bile üzülüyor yıkılıyor hatta bunları ciddiye bile alamıyorum bunlar zayıf benim gözümde

    1
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    En çok güçlü gözüken ağlayabilir. Ama yalnızken ağlar, güçlü gözükmekten yorulduğu için ağlar hatta..

    2
    0 Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7991
    Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Ağlamak duygusal bir durum ve bu durum indanlarda anlık olabiliyor bu anlık duygusallık hali zayıflık olarak kabul edilmemeli

    2
    0 Yorumla
  • ZzAllalone
    ZzAllalone Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 101%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 824 cevap paylaştı.

    Valla güçlüsün diyorlar ama ben çok ağlak bir insanım maalesef. Güçlü durmak zorunda olduğum için bile çok ağladığım oldu yalan yok.

    2
    0 Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Zayıflık değildir ben ağlayınca daha güçlü hissediyorum mesela ama sürekli ağlayan biri daha duygusal hassas zayıf olabilir

    2
    0 Yorumla
  • zui777
    zui777 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Ağlamak insanı daha da güçlendirir kendine getirir, bunun zayıflık veya güçlülük ile ilgisi yok

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Bu cahil insan düşüncesidir, içine atmak daha kötü bir şey ve içine atarsan hasta olursun ağlamak rahatlatır Allah boşuna yaratmadı, ben bir şeyler yaşayıp ağlayamayan insanlara üzülüyorum neden içlerine atıyorlar diye

    2
    0 Yorumla
  • Gardenyas
    Gardenyas Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    Ağlamak zayıflık değildir güçlü insanlarda ağlar kimi içine kimi dışına bir şekilde duygusu olan her insan farkı şekillerde ağlar

    2
    0 Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Duyguları bastırmak çok zararlıdır. Nasıl duygu hissediyorsan o duyguyu yaşamalısın!

    3
    0 Yorumla
  • portakallıjöle
    portakallıjöle Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    vücudun verdigi bir cesit reaksiyon fiziksel bi olay

    3
    0 Yorumla
  • BenAsu06
    BenAsu06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Bende zayıflık değildir güçlü durmak zorunda bırakılanlar ağlar

    3
    0 Yorumla
  • Myblue2025
    Myblue2025 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Kolay ağlayan biri olamadım..
    Ama bazen o yaşlar kendiliğinden firar ediyor..
    O zaman rahatlamaya ihtiyacım olduğunu anlıyorum..

    1
    0 Yorumla
  • ℓιуαяуαи
    ℓιуαяуαи Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 98%
    1 yıl

    Dostoyevski.. Gerektiği zaman ağlamaktan çekinme; çünkü gözyaşları söyleyemediklerini söylemek için vardır.

    1
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Ağlamakta bir tepki ve rahatlamaktır ne kadar insan içinde tutabilir ki

    2
    0 Yorumla
  • Sözlerin_prensesi
    Sözlerin_prensesi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Ağlamak kalbe iyi gelir giden itlerin ya da söyledikleri sözlere ağlamak için değildir 🫡

    2
    0 Yorumla
  • küçüksoğan
    küçüksoğan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Zayıflık değil hepsi birikiyor sonra yağmur yağıyor arada doldur boşalt yapmak iyi oluyor

    2
    0 Yorumla
  • Akangözyaşı
    Akangözyaşı Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Şimdi ağlamak geldiyse içimden
    Ne fark eder, ne fark eder
    Ağlamak güzeldir diyor bak Sezen…

    2
    0 Yorumla
  • gggünesss
    gggünesss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Neden zayıflık olsun ağlada rahatla içinde tutarsan hasta olursun

    2
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Ağlamak zayıflık değil de ota boha ağlayanda ne bileyum şimdi

    2
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Ağlamak zayıflıktan değildir güçlülükten ağlar..

    2
    0 Yorumla
  • Carvel
    Carvel Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Ağlamak ruhun arınma şeklidir, gülmek nasıl güzel ve doğalsa, ağlamak da öyledir. "Toplum içinde ağlanmaz", "erkek ağlamaz", "ağlamak ayıptır" vs. laflarına kulak asmayın, içinizden geliyorsa ağlayın.

    0
    0 Yorumla
  • MahzaaNur
    MahzaaNur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Ağlamak istersem ağlarım zayıflık değildir insanı durum güçlü bile diyebilirim bence

    1
    0 Yorumla
  • mathmaxeil
    mathmaxeil Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    Bazen insana taşıdığı yük ağır gelincede ağlayabiliyor değil benc

    1
    0 Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    1 yıl

    Her ağlamak zayıflık değil bence her şeye ağlamak belki zayıflık olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı.

    Zayıflık değildir bence vücudun ara sıra ihtiyaç duyduğu bir eylemdir

    1
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.

    güçlü insanlar da ağlar
    tek fark, herkesin içinde ağlamazlar

    1
    0 Yorumla
  • minelhubb
    minelhubb Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Güçsüz olduğu için değil, uzun zaman güçlü kalmak zorunda olduğu için ağlar insan bazen.

    1
    0 Yorumla
  • Dearhead
    Dearhead Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ne alaka. Zayıflık veya Güçlülük ile alakası yoktur

    1
    0 Yorumla
  • lavinya08
    lavinya08 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Hayır değil ben çok çabuk ağlarım ama güçlüyüm diyen çoğu insandan daha güçlüyüm

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    1 yıl

    Ağlamak gayet insanı bir tepki

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Ağlamak güçsüzlüktür evet bu duygularını kontrol edemeyen ve duygusal olarak olgunlaşmamış olduğunuzun göstergesidir.

    İnsan ağlasa bile özellikle bir erkekse kimsenin onu göremeyeceği bir ortamda ağlamalı asla birinin önünde değil

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Erkeklerin yazdıklarına bak kadınlar ne güzel betalaştırmış hepsi ağlayabilir ne alaka zayıflık değildir diyor.
      Karşında bir kadın ağladığında sen erkek olarak zayıf görmezsin ama kadınlar ne kadar alakası yok desede sen ağladığında seni güçsüz bir erkek olarak görecektir.
      Kadınlar güce çekilir güçlü erkek duygusal olgunlaşmış olur kolay kolay ağlayamaz bir hale gelir.

      Yorumla
  • Steel_Wing
    Steel_Wing Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Ağlamak zayıflık değildir bazen insanın duygu ve düşüncelerini rahatlatmak için yapması gereken bir eylemdir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Erkekler aglarken utanır, kızlar gibi rahat rahat aglayamayiz

    1
    0 Yorumla
  • kiirrmizilalee
    kiirrmizilalee Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    1 yıl

    Cok kez insanlarin icinde agladim kendimi tutamadim kim ne dusunduyse takmadim ama zayiflik olduğunu düşünmüyorum

    2
    0 Yorumla
  • esrarlı_yakamoz
    esrarlı_yakamoz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    1 yıl

    Ağlamak stresin yorgunluğun üzüntünün dışa vurumudur ağlamayan kalp krizi geçirir ağlayın rahatlayın

    1
    0 Yorumla
  • statüko
    statüko Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    "Asıl duyguları güçlü insanlar ağlar"

    4
    1 Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      "Göz yaşları denizden bir damladır" evet göz yaşlarımızın tuzlu olduğunu biliyor muyduk?

      Yorumla
  • RuhAdam1905
    RuhAdam1905 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    1 yıl

    Ağlaya ağlaya göz yaşım kalmadı bu saatten sonra ağlamak yok artık

    2
    0 Yorumla
  • Xangel2kxp
    Xangel2kxp Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    1 yıl

    Asıl güçlü insanlar ağlar ağlamak asla zayıflık değildir ağlatmak zayıflıktır

    1
    0 Yorumla
  • Şişkolettaa
    Şişkolettaa Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır zayıflık değil her canlı ağlar

    2
    0 Yorumla
  • beyazyakalıanarşist
    beyazyakalıanarşist Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 94%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    İnsan kalabilenlere ait bir özellik bu

    2
    0 Yorumla
  • Maisie
    Maisie Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır alakası yok gayet doğal bi durum

    2
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Ağlamak insana özgü bir davranış insan olan ağlar.

    2
    0 Yorumla
  • Leyla120
    Leyla120 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 304 cevap paylaştı.

    Zayıflıktır diyenler beyinlerine baktırsınlar

    2
    0 Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Her insan ağlar.

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (32)
Devamını Gör(77)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Ağlamak zayıflık mıdır? Güçlü insanlar ağlamaz mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ağlamak güçsüzlük müdür? Yoksa güçlü insanlar da ağlar mı? 48 cevap verildi
Ağlayamamak güçsüzlük müdür yoksa fazla güçlü olmak mıdır? 18 cevap verildi
Sizce ağlamak zayıflık mı güçlü olmak mı? 9 cevap verildi
Ağlamak sizce zayıflığı mı yoksa gücü mü gösterir? 53 cevap verildi
Ağlamak İnsanı Güçsüz Mü Kılar? 16 cevap verildi
Ağlayan insan mı güçlüdür, ağlamayan mı? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨