
İnsanlar zayıf oldukları için değil,
Çok uzun süre güçlü oldukları için ağlarlar.
#Yeterhayeterhayat

İnsanlar zayıf oldukları için değil,
Çok uzun süre güçlü oldukları için ağlarlar.
#Yeterhayeterhayat
insan ağladığı için zayıf değildir, çaresiz olduğu için ağlayabilir insan, umutsuz olduğu için ağlar, ve her halükarda insanız biz duygularımız varoluşumuzun, yaşamımızın önemli bir parçası. bizi biz yapan şeyler bunlar
Ağlamak zayıflık değildir ağlamayı hiçbir zaman zayıflık görmemek gerekiyor insanlar bazen duygusal bunalımlara girebilir veya yaşadıkları durumlardan kaynaklı olarak rahatlama içkisini gidebilir ağlamak hiçbir zaman güçsüzlük değildir.
Cevap
38Cevap
ağlamak zayıflık değildir tabi ki de bende ağlarım ara sıra iyi geliyor stresi azaltıyor.. zaten insanın içine atması daha da kötü yapar.. sürekli içine atarsa bir yerden sonra sinir krizi geçirir ya da daha mutsuz olur.
Kendisini zayıf gösterdiğini düşünüp ağlamamak zayıflıktir
Ağlamak zayıflık değil tam tersi bir direniştir ve gülmek gibi çok doğal bir duygu akışıdır
Duyguları, acısı, insanlığı olan ağlar. Cinsiyet fark etmeksizin. Ağlamayan, ağlamamaya çalışan hissizleşip duygusuzlaşır, kimse ağlamamak ile gurur duymasın ya da ağlamamanın güç veya maskulen sertlik olduğuyla alakalı saçma sapan, sorgulanmamış fikirler de iddia etmesin. Hissiz ve duygusuzlaşırsanız bir robot ya da canavardan bir farkınız kalmaz. Asıl güçlü insan anlar, diğerlerine gösterdiğin güç ise bahsettiğin güç imparator ya da komutan falan değilsin, saçmalama :D Başkalarının senin gözyaşlarını zayıflık olarak görmesini önemseme, zayıflık olarak gören seni önemsemeyen, duygusal olgunluğu olmayan, basit ve senin içinde yaşadığın acıyı yok sayanlardır.
Doğarken bile ağlıyoruz. Asıl ağlayamamak güçsüzlük. İnsani duygularımızı toplum tepki korkusu yüzünden bastırıyoruz.
Asla zayıflık değildir ağlamak senin vicdanın gururun hislerin öfken mutluluğun herseyindir.. ve bazen mutluluktan bile ağlarız ben mesela ağlayan bir insana vicdanlı diyorum genelde insan oğluna Allah bu duuguyuda vermiştir düşün mesela ölen bir yakinin var ve sen ağlamıyorsun mesela böyle de nasıl ağlamaz derler her şey çok değişik ama bildiğim bir şey de varsa o da ağlamak insanı güçlendirir yeniden kendine getirir. Ağlamak güzeldir 😊
Ağlamak zayıflık değildir çaresizlik değildir ağlamak bile verilmiş en doğal insani duygulardan biridir aksine ağlayan insanlar güçlüdür o güç karşısında direnirler direnirler ve artık o bardak dolup taştığında tutamaz ve gözyaşlarına boğulurlar bu aksine zayıflıktan ziyade güçlülüğün göstergesidir..
Ağlamak tamamen insani bir ihtiyaç. Duygusal yoğunluğu atmak için gerekli bazen.
Ağlamak zayıflık değildir insan ağlama ihtiyacı duyduğunda ağlamalıdır bu da zaten duygusal sağlamlığın göstergesidir, duygularını ifade etmekten çekinmeyen insan daha sağlıklı ilişkiler kurup daha mutlu bir yaşam sürer
Bazı insanlar ağlamayı zayıflık olarak gördüğünden kendini tutuyor sonrada oraya buraya sataşıyor, ya rahat bırakın biraz kendinizi ağlayın, zırlayın azıcık, abartilmadığı sürede aksine bir ağlamaktan sonra insan dahada güçleniyor.
Ağlamak zayıflık değil, duygusal dayanıklılık göstergesidir. Güçlü insanlar da ağlar; bu, duyguları ifade edebilme ve stresle başa çıkabilme cesaretini yansıtır. Duyguları bastırmak yerine serbest bırakmak, içsel gücün bir işaretidir.
Hayır alakası yok içindeki biriken kötü enerjiyi ve duyguları atarsın rahatlama gelir insana en son 2 yıl önce çok yoğun duygularla ağlamıştım saatlerce rahatlamıştım ama asla gücsüz hissetmedim o anlık bir duygu kısa sürüyor ve sonra geçiyor
Kadınlar için bilmem ama erkekler için zayıflıktır. Aslında kadınlar için de zayıflıktır, tolere ettiğimiz için umursamıyoruz. Onların da işine geliyor.
Ayırmak lazım bazıları her şeye ağlıyor alışkanlıktan. Ama aksi durumda zayıflık göstergesi değildir. Ağlayın zırlayın yeter ki acınızı başkasından çıkarmayın
”Ağlayan insan, uzun süre güçlü kalmak zorunda kaldığı için ağlar.” yani aslında her şeyi içine atar ve sürekli güçlü gibi durmaya çalışır ama bir yerde patlak verir ve bütün içine attıklarını ağlayarak içinden atar. Yani ağlayan insan aksine güçlü insandır.
Merhabalar Beyefendi
Bana göre ağlamak zayıflık göstergesi değildir, aksine güçlü durmanın yan etkisidir, çünkü insan her zaman güçlü duramaz, ve bir zaman sonra yorulur.
Doğru ama bazı insanlar var doğru düzgün sorunları yok ama yinede ağlıyorlar en ufak şeye bile üzülüyor yıkılıyor hatta bunları ciddiye bile alamıyorum bunlar zayıf benim gözümde
En çok güçlü gözüken ağlayabilir. Ama yalnızken ağlar, güçlü gözükmekten yorulduğu için ağlar hatta..
Ağlamak duygusal bir durum ve bu durum indanlarda anlık olabiliyor bu anlık duygusallık hali zayıflık olarak kabul edilmemeli
Valla güçlüsün diyorlar ama ben çok ağlak bir insanım maalesef. Güçlü durmak zorunda olduğum için bile çok ağladığım oldu yalan yok.
Zayıflık değildir ben ağlayınca daha güçlü hissediyorum mesela ama sürekli ağlayan biri daha duygusal hassas zayıf olabilir
Ağlamak insanı daha da güçlendirir kendine getirir, bunun zayıflık veya güçlülük ile ilgisi yok
Bu cahil insan düşüncesidir, içine atmak daha kötü bir şey ve içine atarsan hasta olursun ağlamak rahatlatır Allah boşuna yaratmadı, ben bir şeyler yaşayıp ağlayamayan insanlara üzülüyorum neden içlerine atıyorlar diye
Ağlamak zayıflık değildir güçlü insanlarda ağlar kimi içine kimi dışına bir şekilde duygusu olan her insan farkı şekillerde ağlar
Duyguları bastırmak çok zararlıdır. Nasıl duygu hissediyorsan o duyguyu yaşamalısın!
vücudun verdigi bir cesit reaksiyon fiziksel bi olay
Bende zayıflık değildir güçlü durmak zorunda bırakılanlar ağlar
Kolay ağlayan biri olamadım..
Ama bazen o yaşlar kendiliğinden firar ediyor..
O zaman rahatlamaya ihtiyacım olduğunu anlıyorum..
Dostoyevski.. Gerektiği zaman ağlamaktan çekinme; çünkü gözyaşları söyleyemediklerini söylemek için vardır.
Ağlamakta bir tepki ve rahatlamaktır ne kadar insan içinde tutabilir ki
Ağlamak kalbe iyi gelir giden itlerin ya da söyledikleri sözlere ağlamak için değildir 🫡
Zayıflık değil hepsi birikiyor sonra yağmur yağıyor arada doldur boşalt yapmak iyi oluyor
Şimdi ağlamak geldiyse içimden
Ne fark eder, ne fark eder
Ağlamak güzeldir diyor bak Sezen…
Neden zayıflık olsun ağlada rahatla içinde tutarsan hasta olursun
Ağlamak zayıflık değil de ota boha ağlayanda ne bileyum şimdi
Ağlamak zayıflıktan değildir güçlülükten ağlar..
Ağlamak ruhun arınma şeklidir, gülmek nasıl güzel ve doğalsa, ağlamak da öyledir. "Toplum içinde ağlanmaz", "erkek ağlamaz", "ağlamak ayıptır" vs. laflarına kulak asmayın, içinizden geliyorsa ağlayın.
Ağlamak istersem ağlarım zayıflık değildir insanı durum güçlü bile diyebilirim bence
Bazen insana taşıdığı yük ağır gelincede ağlayabiliyor değil benc
Her ağlamak zayıflık değil bence her şeye ağlamak belki zayıflık olabilir
Zayıflık değildir bence vücudun ara sıra ihtiyaç duyduğu bir eylemdir
güçlü insanlar da ağlar
tek fark, herkesin içinde ağlamazlar
Güçsüz olduğu için değil, uzun zaman güçlü kalmak zorunda olduğu için ağlar insan bazen.
Ne alaka. Zayıflık veya Güçlülük ile alakası yoktur
Hayır değil ben çok çabuk ağlarım ama güçlüyüm diyen çoğu insandan daha güçlüyüm
Ağlamak gayet insanı bir tepki
Ağlamak güçsüzlüktür evet bu duygularını kontrol edemeyen ve duygusal olarak olgunlaşmamış olduğunuzun göstergesidir.
İnsan ağlasa bile özellikle bir erkekse kimsenin onu göremeyeceği bir ortamda ağlamalı asla birinin önünde değil
Erkeklerin yazdıklarına bak kadınlar ne güzel betalaştırmış hepsi ağlayabilir ne alaka zayıflık değildir diyor.
Karşında bir kadın ağladığında sen erkek olarak zayıf görmezsin ama kadınlar ne kadar alakası yok desede sen ağladığında seni güçsüz bir erkek olarak görecektir.
Kadınlar güce çekilir güçlü erkek duygusal olgunlaşmış olur kolay kolay ağlayamaz bir hale gelir.
Ağlamak zayıflık değildir bazen insanın duygu ve düşüncelerini rahatlatmak için yapması gereken bir eylemdir.
Erkekler aglarken utanır, kızlar gibi rahat rahat aglayamayiz
Cok kez insanlarin icinde agladim kendimi tutamadim kim ne dusunduyse takmadim ama zayiflik olduğunu düşünmüyorum
Ağlamak stresin yorgunluğun üzüntünün dışa vurumudur ağlamayan kalp krizi geçirir ağlayın rahatlayın
"Asıl duyguları güçlü insanlar ağlar"
Ağlaya ağlaya göz yaşım kalmadı bu saatten sonra ağlamak yok artık
Asıl güçlü insanlar ağlar ağlamak asla zayıflık değildir ağlatmak zayıflıktır
Hayır zayıflık değil her canlı ağlar
İnsan kalabilenlere ait bir özellik bu
Hayır alakası yok gayet doğal bi durum
Ağlamak insana özgü bir davranış insan olan ağlar.
Zayıflıktır diyenler beyinlerine baktırsınlar
Her insan ağlar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?