
Güçsüzlüktür
Değildir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Değil, toplumun bireyi yönlendirdiği doğru ama birey kendi kararını kendisi verir. Toplumlar birey tarafından yönlendirilir. İnsan doğruyu kendisi araştırıp ne olursa olsun sadece vicdanına hesap vererek hareket etmelidir. Kitleler genellikle güdülmeye razıdırlar.
Ağlamak güçsüzlük göstergesi değildir, iri yapılı, kaslı, güçlü görünen insanlarda yalnız kalınca ağlar.
Ağladıktan sonra insan kendisini iyi hisseder.
Eski bir yazıtta dendiği gibi; ''Ağlamak ruhun pencerelerini temizler'' bu yüzden ağlayınca kendimizi rahatlamış hissederiz.
Güçlü insanlarda ağlar ağlamalı.. Zayıflık degil bazen duygusallık bazen öfke bazen vazgeçiş bazen kabulleniş ama her seferinde sessiz bir serzeniştir..
Bence gucsuzluk degildir her insan aglar gizli gizsiz. ornegin ben her durumda aglamak isterim ama disari vuramam. sonra vay ergendir falan toplum baskisi yuzunden yani... ama Allahi dusunup akitilan gozyaslari benim yarisi ondan iste o gucsuzluk mu sayilir ya da diyelim sevgilinden ayrildin tepkin ne olacakti gulecekmiydin sacma olurdu...
Ağlayan insan güçlüdür veya güçsüzdür diyemeyiz. Ağlamak insani bir özelliktir, her insan dönem dönem ağlar. Özetle ağlamanın bu kadar büyütülmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Cevap
18Cevap
her ağlayan güçsüz olsaydı Peygamberimiz ağlamazdı. En dayanıklı olan oydu bence. Savaşta amcasını aynı yıl ilk eşi Hz. Haticeyi kaybetmişti. Sonra 10 kadar erkek çocuğu hastalıktan ölmüştü.
Ağlamanın verdiği etkiye bakarsak insan için iyi bir şeydir ama bunu olur olmaz kullanan kişiler için güçsüzlüktür
Güçlü insanlarda ağlar sadece onlar bu ağlayışını gizli yapar herkes içerisinde güçlü duruşunu bozmaz.
Gözyaşı insanlık belirtisidir. İnsan olan her birey ağlar. Ağlamayan sorunludur. Bu açıdan bak bence. Ve ağlamak güçsüzlük değildir.
Eger her zaman agliyorsaniz ve sirf bu yuzden yataginizdan hoc cikmiyor ve sicak yaz gununde bile kafaniza kadar ortunup sesinizi duyurmamakvicin gicinizi yirtuyorsaniz güçsüzlük bunun disinda da gucsuzluk
bir söz vardı güçsüz insanlar ağlamaz, uzun süre güçlü kalan insanlar ağlar
Bence güçsüzlük değildir ama insanların içinde ağlamak güçsüzlüktür
Katılıyorum ve kendimi tutuyorum güçlü görünmek için ama olmuyor ne yapmam lazım
Aslında güçlü insanlar, çaresizlik ve hırsından dolayı ağlar.
Hep aglarim. Belki güçlüyüm belki gucsuzum. Ağlatan kader utansin
Ben 6 yıldır ağlayamıyorum, ama çok duygusalımdır, sence neden, çok mu güçlüyüm ya da çokmu güçsüzüm hangisi?
Ağlarken göz yaşını silmek güç ağlarken birilerinin önünde yalvarmakta gücsuzluktur
insan dediğin her türlü ağlar güçlü ya da güçsüzlükle alakası yok
Güçsüzlüktur tabi kendini bazen rezil edersin krşındakine küçük düşersin ne anlasin senin niye sinirden ağladığını bu konuda kendimi tutamıyorum ne yapmam lazım ağlamak istemesem bile tutamıyorum sinirliyken kendimi :(
Ağliyamayan insanlar güçsüzdür bence://
yaşadığın travmaya bağlı.
Sapına kadar güçsüzlüktür. İster inkar edin ister kabullenin gerçek böyle ;)
Çünki elinden birşey gelmediğinde ya da yapmak isteyipte yapamadığında ağlanır. Yani güçsüzlüktür. Güçlüysen bir yolunu bulup istediğini elde edersin, ağlamazsın ;)
Her zaman bir yol vardır.
mesela ben sinir hastasıyım laf dalaşına giremem ya döverim ya da aglarım
Güçsüzlük. Bu yüzden ağlamıyorum
Yani güçsüzlük değilde biraz çaresizlik sanki
Güçlü insanlar da ağlar
Aglamamak gucsuzluktur zaten :'(
Ağlar ama kimseye göstermez.
Sitede ne kadar çok ağlak var 😬😬😬
Ben gülmüşüm
Ağlamak insan olduğunun belirtisidir.
Güçlü insanlarda ağlar.
Ağlamak zayıf insanların işidir zayıf olmayın.
güçlü insanlar ağlar daha çok..
Değildir ama maalesef güçsüzlük diye algılanıyor
Değildir.
çaresizliktir
Duruma bağlı
Saçma değildir bence
Güçsüzlük değildir.
değildir
insanız sonuçta
değildir.
Güçsüzlük.
Güçsüzlük değildir
Değildir.
değil
Değildir.
Değil
değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar