Ağlayamamak güçsüzlük müdür yoksa fazla güçlü olmak mıdır?

Ben niye ağlayamıyorum ya? Offf sabır ben de salya sümük ağlamak istiyorum yok gram gözyaşı yok hissizleştim galiba..
Güncellemeler
+1 yıl
Ya çok güzel yorumlar geldi teşekkür ederim :-)
Ağlayamamak güçsüzlük müdür yoksa fazla güçlü olmak mıdır?
Cevapla