Bu söz sizce doğru mu? "Doğru insan seni asla bırakmaz."

Evet kesinlikle doğru...
Hayır inanmıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu söz sizce doğru mu? "Doğru insan seni asla bırakmaz."

Hayır doğru değil.. yani bir kişi eğer karşısında ki kişiye acı çektiriyorsa o kişi tabi ki de bu acılara katlanmak zorunda değil.. ama gerçekten birbirini seven insanlar birbirini hiç bir zaman bırakmazlar özellikle de zor ve kötü günde.. ama bu devirde zaten kimse kimseyi gerçekten sevdiğini düşünmüyorum çıkar var hep
Doğru ama bu devirde bunu yazan ben dahil hiç birimiz doğru insan değiliz ve o doğrulukta insan olduğuna inanmıyorum ben. En ufak şeyde bile terk edip gidenler, başkalarını sana tercih edenler, yalanlar, saygısızlar, güvensizler, sahte gülüşler, iletişimsiz ve sevgisizler topluluğunda kim kimin yanında durur.
Cevap
1Cevap
Yani aslında mantıklı geliyor baksan
Evet bırakmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?