
Dünya'ya bir daha gelebilsen karşı cins olarak mı gelmek isterdin yoksa aynı cinsiyette mi yaşamak isterdin?
Karşı cins olmak isterdim. Bakalım nasılmış?
Yok abi aynı düzen dewamkee
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Dünya'ya bir daha gelebilsen karşı cins olarak mı gelmek isterdin yoksa aynı cinsiyette mi yaşamak isterdin?
Ben yeni aynı olmak isterdim hem kadın hem anne olmak çok güzel bir duygu Allah böyle yarattıysa var Bir bildiğim eğer erkek de olsaydım vallahi ben alacak kadın çok şanslı olurdu ne küserim ne kırılırım hızlı iş görürüm yani çok çalışırdım evime bakardım hediyeler alırdım eşime ama yine de kadın olmak
Daha iyi
Cevap
4Cevap
Bir daha gelmem dünya ya gelsem de erkek olurum yine
Halimden memnunum. Yine kız olmak isterdim
Cinsiyetimden memnunum. Erkek olsam kendimi geri iadeye gönderirdim😂😂😂
Erkek olark yaşamak nasıl birşeymis bizzat görmek yaşamak isterdm haliyle erkek olmak isterdm
Ben böyle iyim ama kesinlikle başka kişilik olurdum
Yine aynı cinsiyette gelmek isterdim
Büyük sorun yaşarım !
Cinsiyetimden memnunum
Bu sürümü zaten tattım. Birde diğerine bakalım.
Asla erkek olmak n istemem
Aynı cinsiyet
böyle iyi erkek olayım yune
Erkek olmak isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?