Deprem bölgesinde yaşıyorum, bunalımdayım. Kendimi nasıl daha iyi hissederim?

Arkadaşlar deprem bölgesinde yaşıyorum. Burada yapılacak hiçbir aktivite yok. Eşim çalıştığı için tatile falan da gidemiyoruz. Evimizin güçlendirilmesi gerekiyor ve kararın çıkmasını bekliyoruz. Eşimin ailesinde kaldık bir süre sonra hepimiz evden çıkarıldık. Eşimin ailesi şu an dışarıda çadırda kalıyor. Biz ise annemlerde kalıyoruz. Hayat gerçekten çok sıkıcı. Psikolojim çok bozuk her yer enkaz ve çalışmalar. Kendimi iyi hissetmek için ne yapabiliriz lütfen yardımcı olun.
Deprem bölgesinde yaşıyorum, bunalımdayım. Kendimi nasıl daha iyi hissederim?
Cevapla