Çok zorlandığım bir dönemden geçiyorum, öz güvenli duramıyorum. Bu nasıl çözülebilir?

İnsan iletişimlerimde zorluk yaşıyorum. Biriyle konuşurken yüzümün her yanı seyirmeye başlıyor, göz kontağı kuramıyorum. Kendim bir şeyler anlatmaya başlarken sanki dinlenilmiyor hissi yaşıyorum. Özgüvenli duramıyorum, kendimi iyi ifade edemiyorum bazen cümlelerimin sonu gelmiyor.

Çok zorlandığım bir dönemden geçiyorum, öz güvenli duramıyorum. Bu nasıl çözülebilir?
Cevapla