Kapalıyken kendimi sevmiyorum. özgüvenim çok düştü. ancak açmakta istemiyorum bir nefis mücadelesi olduğunun farkındayım. Ne yapab?

Ne yapmalıyım?

Kapalıyken kendimi sevmiyorum. özgüvenim çok düştü. ancak açmakta istemiyorum bir nefis mücadelesi olduğunun farkındayım. Ne yapab?
Cevapla