Ben çabaladıkça sürekli kötü birşeyler oluyor. Patlamak üzereyim bu durumla nasıl başa çıkıcam?

Son zamanlarda hayatımı düzene sokmaya çalıştıkça mutlu olmaya çalıştıkça sürekli herşey tersine ilerliyor. Diyorum artık kendime geliyim spora başlıyorum, kendime bakmak motive etmek istiyorum kötü şeyleri yok saymak çalışma ve okul hayatımı düzenldmek istiyorum ama olmuyor. Sürekli kötü birşeyler oluyor ve ben bırakıyorum. Kimseye hiçbirşru anlatamıyorum çevremde kendimi sürekli aciz gibi burada buluyorum. İyi değilim ama belli etmemek için elimden geleni yapıyorum. Kimseye kötülüğüm dokunamıyor kimseden birşey beklemiyorum derdimi dahi anlatmıyorum ama yinede olmuyor. Artık kendimi sıkmaktan bıktım dayanamıyorum basit de olsa soruna tahammülüm kalmadı artık. Sanki özellikle oluyor aklımı kaçırıcam artık
Ben çabaladıkça sürekli kötü birşeyler oluyor. Patlamak üzereyim bu durumla nasıl başa çıkıcam?
Cevapla