Arkadaşlar nasıl baslasam bilmiyorum berbat bi haldeyim her abdest alışımda abdestim bozuluyor gibi hissediyorum yelleniyorum normalde de gaz sorunum var ama bu namazda daha cok oluyor gün geçtikçe daha zor duruma giriyorum idrar vesvesesi de oluyor bazen bakıyorum idrar degiligim içi ıslak ve dışarıdan da elimi dokundurunca elime çok çok az bi islaklik bulasiyor kızlar sizde bakar misiniz herkeste mi oyle bende tek mi lavaboya çıktiktan 1 saat sonra falan öyle oluyor dışarı cikmak istemiyorum arkadaslarim cagiriyor hastayim diyorum psikolojim alt üst olmuş kanser olsam daha iyi diye düşünüyorum annem hep kızıyor niye bir namaz icin defalarca abdest alıyorsun anlatiyorum sacmalama sana öyle geliyor diyor disarida insanlarin yaninda yine 1 defa aliyorum tutuyorum kendimi ama cok yoruldum bikac kisi her vakit niye abdest aliyorsun diye sordu cok üzüldüm oyle tazeliyorum dedim Allah beni sevmiyor mu onun icin guzel guzel namazlar kilmak istiyorum dinine hizmet etmek istiyorum ama olmuyor disari cikasim yok kuran kursu hocasi olmak istiyordum vazgeçtim hep bu konu aklimda ölmek istiyorum bu yüzden bi abdestle kac vakit kılanlara oyle bi ozeniyorum ki bu kadar dert etmem gereken bi konu mu bi akil verin. (Sapıklar uzak dursun!)
Abdesti̇m sürekli̇ bozuluyor ne yapmalıyım?
Güncellemeler
7 ay
Arkadaşlar 1 sene geçti hâlâ aynıyım ne yapacağım ben böyle abdestli kalamiyorum her yerde her zaman abdest almak zorundayim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
senin yaptıkların vesvese herkesin başına gelen gelebilen şeyler bunlar
Abla gercekten oyle mi niye herkes her vakit abdest almiyor o zaman ben her vakit aldigimdan da emin olsam keşke kendimi cok kötü hissediyorum
Çoğu insan alıyor Emin ol
Ama ben görmüyorum. Almiyorlar ben alinca da gülüyorlar ne yani belki hastayim belki bir sorunum var insanlar neden boyle vicdansiz soyler misin abla. Sen benim yerimde olsan her zaman disarda her yerde her vakit abdest almak zorundasin ve aldigin abdestten bile emin olamıyorsun insanlar ne diye hep aliyorum fiye merak ediyorum siz olsaniz yerimde nasil hissedersiniz lufen en icten düşüncelerinizi soyleyin
boş ver insanları takma kafana sen Allah yolundan ayrılma belki piskolojik olarak sana öyle geliyordur
Cok takıyorum maalesef ki aslında insanlar ne der diye cok düşünmesem bile böyle birine insanlarin saygisi kalmaz sayginligimi kaybediyorum diye düşünüyorum mahfoluyorum
Bir piskologa git bence o yardımcı olur sana
Yani ne yapabilir ki benim bu durum düzelmedikce duzelebilecegimi sanmıyorum
Git düzelir merak etme
İnşaallah ama dogustan beri böyleyim gaz sorunum var ve bu duzelmese nasil duzelecegimi bilmiyorum inanki cok mu kötü birsey insanlar icinde cok mu ayip karsilanir her vakit lavaboya gidip abdest almak
Hayır niye ayıp olsun ki olabilir yanı sen ihmal etme kendini doktor gürün
Tamam gidicem inşaallah teşekkür ederim cevap için
Rica ederim kendine iyi bak
bisi yapma ole kalsin
Nasi yani
Psikolog ile görüştün mü
Hayır gidicem diyorum ama utaniyorum
Utanacak bir çey yok
Nasil yok bildigin abdest tutamiyorum siz beni tanimadiginiz icin sordum bu sıkıntı gecmese bile iyi olabilir miyim yaşadigim sey cok buyuk bi sorun diil mi ayni durumu yasasaniz iyi olabilir misiniz çünkü namaz hayatimizin her zamaninda var 2 -3 saatte olan birsey ve ben hep bi korkuyla namaza gidiyorum kosmam gerekirken :(
Bunun adı vesvese sevgili dostum tuvaletin değil ıslaklıl falan da yok. Şeytan uğraşıyor seninle yıldırıp namazı bırak diye. O yüzden bri an evvel psikolojik destek al
Senelerdir ugrasiyor namazi bırakmadım. Gitsin artik çünkü ben cok yoruldum ne olur dua edin bana berbat hissediyorum
Allah yar ve yardımcın olsun sevgili kardeşim
Amin hepimizin. Birsey soracagim ama lütfen icinizdeki gercek seyi söyleyin. Bakin bugun arkadaslarla disaridaydik oglen gittim abdest aldim namaz kildim onlar almadi sonra ikindi oldu ben tekrar onlari lavabo abdest derken beklettim ikindi icin ve her zaman boyleyim siz olsaniz benim yerimde nasil hissedersiniz?
bozulmaz bence
Bozulmaz bence diyorum bende ama kafayi yiyorum Allah beni sevmiyor mu kardesim niye etrafimda benim gibi olan kimse yok cok utaniyorum her vakit gidip abdest almaya cok kötü hissediyorum kendimi
Bir senedir hala aynı şey mi bi linke baksana
https://npistanbul.com/dini-takintilar
Takıntı degil bence ya gaz sorunu
Hayırlısı be
Hayırlısı bu mu ki namazda bile rahat değilim mahfoluyorum her takmayacam dedigimde hep basa donuyorum gun icinde baska birsey icin aklimi kullanamiyorum kitap okuyorum odaklanamiyorum. Insanlari ne kadar abdestli kalabiliyosa o kadar kaale alir hale geldim ne salagim ya cok salagim