Abdesti̇m sürekli̇ bozuluyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar nasıl baslasam bilmiyorum berbat bi haldeyim her abdest alışımda abdestim bozuluyor gibi hissediyorum yelleniyorum normalde de gaz sorunum var ama bu namazda daha cok oluyor gün geçtikçe daha zor duruma giriyorum idrar vesvesesi de oluyor bazen bakıyorum idrar degiligim içi ıslak ve dışarıdan da elimi dokundurunca elime çok çok az bi islaklik bulasiyor kızlar sizde bakar misiniz herkeste mi oyle bende tek mi lavaboya çıktiktan 1 saat sonra falan öyle oluyor dışarı cikmak istemiyorum arkadaslarim cagiriyor hastayim diyorum psikolojim alt üst olmuş kanser olsam daha iyi diye düşünüyorum annem hep kızıyor niye bir namaz icin defalarca abdest alıyorsun anlatiyorum sacmalama sana öyle geliyor diyor disarida insanlarin yaninda yine 1 defa aliyorum tutuyorum kendimi ama cok yoruldum bikac kisi her vakit niye abdest aliyorsun diye sordu cok üzüldüm oyle tazeliyorum dedim Allah beni sevmiyor mu onun icin guzel guzel namazlar kilmak istiyorum dinine hizmet etmek istiyorum ama olmuyor disari cikasim yok kuran kursu hocasi olmak istiyordum vazgeçtim hep bu konu aklimda ölmek istiyorum bu yüzden bi abdestle kac vakit kılanlara oyle bi ozeniyorum ki bu kadar dert etmem gereken bi konu mu bi akil verin. (Sapıklar uzak dursun!)

Haklısın ben olsam çıldırırım ve com utanirim insanlardan
Sacmalama Allah razı olsun yeter insanlar umrumda olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
7 ay
Arkadaşlar 1 sene geçti hâlâ aynıyım ne yapacağım ben böyle abdestli kalamiyorum her yerde her zaman abdest almak zorundayim
Abdesti̇m sürekli̇ bozuluyor ne yapmalıyım?
Cevapla