Sınav senemdeyim çok yalnızım asosyalim duygusalım çok kötü hissediyorum kendimden nefret ediyorum?

sınava hazırlanıyorum hiç dışarı çıkmıyorum tüm gün evde ders çalışıyorum kafamı yiyeceğim hiç arkadaşım yok insanlarla konuşmayı unuttum ne yapacağım

Sınav senemdeyim çok yalnızım asosyalim duygusalım çok kötü hissediyorum kendimden nefret ediyorum?
Cevapla