Mutsuzum kendimden nefret ediyorum hiçbir şeyimi anlatamıyorum çünkü anlatacak kimse yok ama ciddili 1 kişi bile yok sadece hmm tamam vs bile dese anlattığım şeylere tamamım da yok olsa da anlatamayacağım çok kötü bı insanım...
3 ay
şu an böyle hissetmen seni kötü biri yapmaz sadece çok yorulmuş ve yalnız kalmışsın kendine bu kadar sert davranmak yerine küçük küçük nefes alabileceğin alanlar açmak ve biriyle paylaşmayı denemek iyi gelebilir yalnız değilsin ❤️🌹
Şu an hissettiğin şeyler çok ağır ve yalnız hissetmen çok normal 😔 Kendinden nefret etmen, gerçekten kötü biri olduğun anlamına gelmiyor; sadece çok yorulmuş ve kırılmışsın.
İnsan bazen “beni kimse gerçekten görmüyor” diye düşünür ve bu çok acıtır 💔 Küçük başla: duygularını yaz, ne hissettiğini kendine itiraf et, minik hedefler koy. Konuşacak kimse yok diye düşünsen de, bir uzmandan destek almak veya güvenilir bir yetişkine açılmak iyi gelebilir 🌱 Yalnız hissetsen de aslında tamamen yapayalnız değilsin.
Cevap
8Cevap
Sorun senin konuşmama isteğinden. Yeterince iletişim kurmak istemiş olsan bu sorunu çok asarsin
Anlatarak bi nebze başa çıkabiliceğine inanıyorsan bi yabancı olarak yargılamadan dinleyebilirim seni
kedini sev değer verki mutlu olasın
Sanal yap sararsa düzenli olur sonra ciddileşir
İnan
Etme
Zaman
Neden yalnızsın?
Bilmiyorum Max 1 hafta sonra konuştuğum herkes gidiyo kız erkek fark etmez
Bişey dicdm?
Bende konuşayım bakım gidermiyim acaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?