Çok mutsuz ve yalnızım, kendimden nefret ediyorum bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?

Mutsuzum kendimden nefret ediyorum hiçbir şeyimi anlatamıyorum çünkü anlatacak kimse yok ama ciddili 1 kişi bile yok sadece hmm tamam vs bile dese anlattığım şeylere tamamım da yok olsa da anlatamayacağım çok kötü bı insanım...
Çok mutsuz ve yalnızım, kendimden nefret ediyorum bu duyguyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla