Dünyada çok kötü şeyler yaşayanlar var iken egom olması ve rahat olmam beni üzüyor?

Biliyorum değiştiremeyiz ama ben bu insanları tanıyıp konuşmuyorum çok yalnızım. Mesela kötü özelliklerim var üzücü özelliklerim ve bu zamana kadar bir odadaki en üzücü kişi acınası kişi bendim kendimden daha üzücü bir durumda olan görmedim. ya da kafamı kaldırıp bakmadım bilmiyorum. Her türlü acısı olan insanlarla arkadaş olmak istiyorum sizce tercihim acınası mı? Hareketli enerjik insanları sevmiyorum bana hayatım sonsuz olduğunu düşündürtüyorlar. ben tersine acısı olan biri istiyorum yanıma arkadaş olarak. Bir de okadar kötü şeyler yaşayanları tanımak istiyorum dediğim gibi bir oda düşünün kendimden daha kötü kimse görmedim artk bunu görmek ihtiyaç benim için ama kimse de ben gibi dertlerini anlatıp kendini ezmiyor herkes içinde yaşıyor ama duymak zorundayız bence. En azından halime şükretmem için benden daha kötü durumda olanları dinlemeliyim ama kimse anlatmıyor siz nasıl dert ortağı oluyorsunuz insanlarla? İlla içki masası mı kurmak gerekiyor? Biri de gelip derdini anlatsa mesela? Ben kimsenin hayatını tam olarak bilmiyorum ama ben herkese her şeyini anlatıyorum. Belki benden daha kötü üzülme demek yerine kendi drdini anlatsa o kişi daha iyi olucam. Çünkü tek somut olan ve beni rahatlatacak olan şey diğer insanların yasadıkları. Yani bi dee ego konusu var. Biliyorum bu böyle rahatlamak egoya girer. Ama buna ihtiyacım var yoksa enk ötüsü benim sanıyorum OKB olduğu için bende tedaviyi de reddettim ama yalnızım. Egolu insanlardan nefret ediyorum amaiçinde ego olmayan yok. Bazen çok köthissediyorum hastalıktanölüyorum ama egolu arttıracak bir olay yasayıp bir video izlediğimde çok köthissediyorum sanki bana eego yakısmıyor gibi hissediyorum bu duruma açıklık getirebilecek olan var mı? Mesela üzgünüm genel olarak hastayım felan abarttıgım şeyler var durumlar var diyelim ciddi ciddi takmısım bişeylere, ama bir yandan da insanları eziyorum kafamda buna engel olamıyorum bu ego ne llant bi şey ya. Üzgünken bile peşini bırakmıyor. Dünya geçici bu egodan kurtulmak istiyorum ama dindar biri de değilim olmak da istemiyorum ssadece herkesin egolu olması, benim egoya ihtiyaç duymam ve egomdan rahatsız oluyorum. Ya hep ya hiç demek istiyorum Kars karısıyor böyle hem üzgün hem egolu olmak. İnsan ya eezk olmalı ya egolu bence of ama olmuyor herkes orta bbence. Ne tam olarak ezk var tamamen egolu var çok egolu lara hayat vuruyor , ezklere insanlar vuruyor her şey dengeliyoi bir birbirini. Ama ben mesela üzgün iken ölmk istiyorum resmen kendimi aşırı değersiz hissediyorum ama aklıma egomu arttıracak şeylerim geliyor bu da beni çok üzüyor ölmüş birinin yaptıklarını düşünmesi gibi hissediyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Hen kendime hem başkalarına üzülüyorum egolu olduğum için. Dindar da değilim sadece egodan şikayetçi biriyim
Güncellemeler
+1 yıl
Hem üzgün hem egolu olmak kafamı karıstırıyor
Dünyada çok kötü şeyler yaşayanlar var iken egom olması ve rahat olmam beni üzüyor?
Cevapla