Sosyal fobi ve kişilik bozukluğum var, nasıl kurtulurum?

Her hangi bir şey yapınca doğru düzgün yapamıyorum özgüvenim yok, bu aralar unutkanlık artmaya başladı bende, ailem bunu umursamıyor çünkü tembel ve beceriksiz olduğumu düşüyorlar. İşlerine gelmez benim hasta olmam çünkü istediklerini veremem onlara ve çevredekilerden laf duymaktan nefret ederler, ve çoğu şeyi abartıyorlar, ve hemen sinirlenmeye başlıyor. Başkası bana laf atarsa ya da onların bilmediği bir şeyi benim için söylerlerse oğlunuz tembel diye, onlarda hemen bana kızmaya ya da laf atmaya başlarlar, psikoloğa gittim şu gün geldi dedi ve bende korkum gitmedim, çünkü ilk gidişimde baya Sitres oldum çok şeyi düşündüm kafamda nasıl konuşmalıyım diye başım ağrıdı ve benim tembelliğimi sevdiğimi düşünüyorlar aslında öyle değil elimden gelen bir şey yok yapamıyorum çoğu insanlardan nefret ediyorum, ailemin benden ilgilenmesi beni rahatsız ediyor artık. Sorumluluk almaktan çok rahatsız oluyorum, tek başıma çoğunlukla bir yere gidemiyorum yani, ben eğer başka bir şehirde gitmek istesem gidemem tek başıma, tanımadığım insanlarla çok iyi konuşamıyorum pek konuşkan değilim ve stres oluyorum konuşurken bu durumlar beni çok yoruyor ve bunaltıyor, kimsenin görmediği bir yerde ağlıyorum sakince, ama ağlama kelimesini söylemek biraz garip geldi bana sanki söylememem gerektiğini hissettim. Kimse destek vermiyor bana, akrabalım bile çok laf atıyor ve küçük düşürmeye çalışıyorlar ve ailemde onları destekliyor, ve yakında sınavım var, sınav sürecimde çok laf attılar sanki profesör olacak diyorlar vb işte, eğer kazanamazsan hemen iş bulacaksın diyorlar sen bir bireysin artık diyorlar ve çok bıktım bu laftan, ben kendi isteğimle yapmıyorum bunu, ve bir daha psikoloğa gitmeyi düşünüyorum ama bu sefer kaçmadan.
Sosyal fobi ve kişilik bozukluğum var, nasıl kurtulurum?
Cevapla