Sosyal fobi ve kişilik bozukluğum var, nasıl kurtulurum?

Hiç bir işte doğru düzgün çalışamıyorum ve ailem işten kaçtığımı düşünüyorlar tembellik ettiğimi söylüyorlar ama aslında nedeni bu değil onlarda psikolojik rahatsızlığımı söyelemek istemiyorum, onların bana ilgi göstermesi nedense beni rahatsız ediyor, çoğu zamanımı çalışmayarak geçirdim, psikoloğa gitmek istedim, ve evet gittim , ve o gün gittiğim gün çok stresliydim ve pisikolğa ne diyeceğimi sürekli kafamda tekrarladım ve başım ağrımaya başladı ve şun gün gel dedi bende korkudan gitmedim çok düşündüm onunla ne konuşacağımı, tanımadığım biriyle konuşurken ya da konuşacağım zaman çok düşünüyorum ve kekelemeye başlıyorum çok değil ama, fazla arkadaşım yok zaten 2 tane var, diğerleri ne arıyor nede soruyorlar, ve bir kere aileme bu konudan bahsettim ama dalga geçer gibi cevap verdiler ve sürekli işten bahsediyorlar, her konuda işi yüzüme vuruyorlar, benim hayalim var ama onlar beni desteklemiyor, yani akrabalarım ya da tanımadığım biri bana hakaret etse ya da beni küçümseseler ailem onları destekliyorlar, markete gitmeye Sitres yapıyorum, her gün, kiminle konuşacaksam onu kafamda kuruyorum ne konuşsam ya kekelersem saçma şeyler söylersem diye sonra saçma sapan şeyler söylüyorum ya da konuşamıyorum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Yolda yürürken bile karşı cinsden bir grup geçse yanımdan sanki yürümem bozuluyor gibi oluyorum, düşecekmişim gibi geliyor bana. Bir iş ya da bir sorumluluk verildiğinde bana çoğunlukla yapamıyorum ve eğer yanımda ya da etrafımda birileri varsa hiç yapamıyorum. Her konuda çok kararsızım ve unutkanlık bu aralar çok olmaya başladı ve kendime güvenim çok azalıyor.
Sosyal fobi ve kişilik bozukluğum var, nasıl kurtulurum?
Cevapla