
Oldu
Olmadı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evet çok olmuştur tabi ki de yani ben özel olarak kimseyi tanımasaydım demedim ama mesela dışarıda çevrede ya da akraba olarak mesela böyle kililer çok var ya da sosyal medyada arkadaş sanıp da arkadan iş çevirenler de olmuştu. ama hiç birini de hiç bir zaman takmadım ya da umursamadım. çünkü insan karaktersizse zaten kendisine zarar verir ben takmam hiç
İlk sinirle söylemiş olabilirim ama sonradan onların ibretlik olduğunu düşünüp aslında ders çıkarılacak, yaklaşılmayacak insan tiplemesi olduklarına kanaat getirerek tecrübe dedim..
Atın kıymetini, ancak eşeğe binince anlarız çünkü..
Oldu tabi olmamı ama mantıklı olarak analiz edersek ve aynı hatayı tekrerlamamak adına büyük bir ders çıkarmış oluruz..
Cevap
12Cevap
Keşke diye düşünüp soldan saymaya başlasam ortada adam kalmaz..😂
😂
Hayatıma giren her iyi ve kötü insanın bı amaç uğruna bana bişey öğretmek için girdiğine inandım hep iyi insanlar yürüdüğüm yolda bana eşlik ederken kötü insanlar ders cikarmami sağlayan öğretmenlere donustuler
Chad pişmanlık duymaz
https://youtu.be/qX6gghhsYM0Her insan bana iyi ya da kötü de olsa bir şey kattığı için olmadı şimdiye kadar.
Hayır olmadı, herkes iyisiyle kötüsüyle bir şey öğretmiştir.
Oldu.. ama belki de böyle olması iyi oldu. Hayattaki her şey benim için bir tecrübedir 😌
kimmiş o kedy
Oldu baya. Onlarda imtihan sonuçta bir şeyleri öğretip gidiyorlar.
Oldu, bir veya iki kişi.
oldu ve hepsini hayatımdan silip attım
Olmaz olur mu
Oldu onları 3 evetle hayatımdan çıkardım :)
Kesinlikle oldu 🙏🍀🦋☕
oldu hemde bu siteden valla :D
herkesin olmuştur muhakkak
doğmasaydım demeye kadar gider bu yol
Yorum yok 😅
🤫😂
Oldu maalesef
Oldu
Oldu.
Tabi ki oldu.
Eski eşim
Oldu
Eski sevgilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?