Sizin de var mı keşke tanımasaydım dediğiniz kimse?

Benim yok çünkü karşılaştığımız herkesin bize kattığı bir şey var; kiminden sevmeyi öğreniyoruz, kiminden sevmemeyi , kiminden güvenmeyi öğreniyoruz , kimine güvenmemeyi... bunlar da bize tecrübe oluyor diye düşünüyorum. Böyle böyle hayatı öğreniyoruz aslında 🙃 Rabbim hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın 🤲🏻💞🌷🐞☕
Sizin de var mı keşke tanımasaydım dediğiniz kimse?
Sizin de var mı keşke tanımasaydım dediğiniz kimse?
Cevapla