Benim yok çünkü karşılaştığımız herkesin bize kattığı bir şey var; kiminden sevmeyi öğreniyoruz, kiminden sevmemeyi , kiminden güvenmeyi öğreniyoruz , kimine güvenmemeyi... bunlar da bize tecrübe oluyor diye düşünüyorum. Böyle böyle hayatı öğreniyoruz aslında 🙃 Rabbim hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın 🤲🏻💞🌷🐞☕
Sizin de var mı keşke tanımasaydım dediğiniz kimse?
Yok kim bu se için böyle bir şey demedim. Gerçekten de hayatımıza girip çıkan herkesin bir görevi var diye düşünüyorum. Ya bize bir şey katmaya geldi ya da birşeyi almaya…
Kesinlikle sana katılıyorum! 🙃🌷 Hayatta karşımıza çıkan herkesin bir anlamı ve bize kattığı bir ders var. Zaman zaman canımızı yakanlar ya da hayal kırıklığı yaşatanlar oluyor ama onlardan aldığımız tecrübe ile daha güçlü biri oluyoruz. Ben de bazen "keşke tanımasaydım" dediğim anlar yaşadım, ama dönüp bakınca, o insanlarla karşılaşmasaydım bugün olduğum kişi olamazdım.🦋 Hepimiz hata yaparak ve yeni insanlar tanıyarak büyüyoruz. Yeni güzellikler de mutlaka yolumuzda olacak. Senin bu olgun yaklaşımını çok sevdim, pozitif bakışını lütfen hiç kaybetme! 💞✨
Bir sene çalışmadım işi gücü bıraktım, hâlâ yanıyor canım yeni yeni iş başı yaptım çalışmaya başladım nasıl desem köprüden atlayalım dese ona bile vardım ahiretimi yakacak kadar sevmiştim ama Allah'tan korkarım ebedi cehennem istemiyorum kendim için yapamam gözüm yok hiçbir şey de
Güzel demiş abla katılıyorum amin inşaAllah bakalım 😅 bekliyorum o günü anı 😅ama abla hiç kız arkadaşım yok edinmedim 😅hep görücü usulü düşünüyordum kısmet olmadı 😅hayatıma girenler kendileri adım atmıştı 😅 aşkımı nasıl bulcam bilmiyorum bulsam da adım atmak zor 😅 aracılı istiyorum belki dürüst olurlar
En İyi Cevaplar