Güncellemeler
+1 yıl
Ruh hastası bir iş ortağınız olsa napardınız
30 yaşımda evli bir kadınım. Veee iş ortağım tam bi ruh hastası okumuş cahil.. YANİ DEVEYİ DE GÜDEMİYORUM DİYARDAN DA GİDEMİYORUM NE YAPMAM LAZIM!!!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
böyle birisiyle nasıl bir iş ortaklığı kurdunuz bilemiyorum ama
bence ortaklığı bitirmeye bakın :)
Gerçek yüzünü geç gösterdi diyelim
o zaman ortaklığı bitir
Çok emek verdimmm
bence sağlığınızdan önemli değil
Konu o kadar uzun ki anlatmaya sayfalar yetmez ama bitiremem maddi manevi herşeyimizi bu işe yatırdık. Yani şu an bu işe muhtacım
Muhtaç olduğum içinde çaresizim
anladım
o zaman ona sözü geçen birisini bulun
böyle insanlar birisinden korkar
İşte o ben olmalıyım ama nasıl bilmiyorum
Kısaca taktik istiyorum aslında
O kadar fitne fesat ki. Mesela kendini inandırmak için bi anda yalandan ağlayan biri. Sırf kendini haklı çıkarmak için yalan söyleyen kafasından olmayan şeyleri uyduran birisi.
Bi olay yaşanıyor mesela hayır öyle bir şey olmadı falan diyor. Olayları bambaşka yöne çekiyor.
yazılı çalış sende:)
her şeyi yazıya dökün
inkara yer kalmasın iş ne bilmiom ama
Üniversite mezunu ama konuşması hayat görüşü o kadar düşük ki. Hee tamam sensin dersiniz yani laftan sözden asla anlamıyor
Mimarlık ofisi
İşi bile zoraki yapıyor
kurallar belirleyeceksiniz :)
kurallar dahilinde çalışması için baskı kuracaksınız
Gerçekten ortaklık aşamasında asla böyle biri değildi
Kurallara bi uyuyor bi uymuyor
Arkasını toplamak zorunda kalıyorum çünkü kendi işim ve işin bir şekilde yürümesi lazım
bir avukat eşliğin de hukuki yaptırımı olan bir kural hazırlayın sizde..
uymazsa yaptırımı olabilir
tazminat vermesi gibi size.. bir avuukata danışın derim
Mesela görüşme falan yapıyoruz iki kelimeyi bir araya getirip mantıklı profesyonel konuşamıyor
Ama bazen de konuşuyor
Çift karakterli birini düşünün kısaca
ya böyle bir adamla ya da kadınla
iyice tanımadan neden kurdunuz ki ortaklık
verin payını çıkarın o zaman.. olmuyorsa biraz zarar ederseniz e fazla
Benimle kavga ediyor ciddi ciddi sonra sarılıp kankacım ben seni çok seviyorum kahve yapıyım karşılıklı içelim diyor sanki hiç bir şey yaşanmamış gibi deli gibi yaaaa anlatırken bile çıldırıyorum
Bende kadınım o da kadın bu arada
sağlığınızdan daha önemli değil
biraz zarar etmeniz mesele değil
bence bu ortalığı bitirin
Tanıdığım biriydi sonradan gerçek yüzünü gösterdi
olan olmuş kurtarın kendinizi
Ortaklıktan çıkmaz ki
Sen git der
niye çıkmasın
yasal bir sözleşmeniz yok mu
Eee ben neden 1 yıl emek verdiğim işimden vazgeçeyim
Ortağız eşit söz hakkımız var
eşit söz hakkınız varsa
işleri ikiye bölün.
herkes kendi işini yapsın
Yaparken yalan dolanla iş yapıyor
Nerden düştüm bu belaya
kendisi bilir
herkes kendi işiyle uğraşır
Deveyi de gütmek istemiyorum diyardan da gitmek istemiyorum ben bu diyardan onu göndermek istiyorum ama nasıl fikirlere ihtiyacım var
Ona uy kafan rahat etsin
Nasıl mesela
O diyardan git
Maddi manevi çok verdim kendi işim :(
Çok emek verdimmm
Selam cozum bulalım
Lütfenn
Gel hadı
Çok yıprandım
Dertleselm