İş arkadasiniz sizinle boyle konussa ne yapardiniz?

Elektronik muhendisi olarak calisiyordum sirkette ve tedarik kisminda bana bunu yazdi bu varlik.

+Selam, x siparişleri ne durumda? Ödeme yapıldı mı?

-Dün başka biriyle mi konuştuk?

+?

-Dün tamam olduğunu söylemiştim, yazılı olan bir şeyi niye tekrardan sordun onu anlamadım.

+"x tamam" yazmışsın. Ödemeyi yaptığına dair gösterecek herhangi bir ekran görüntüsü, fatura vs. var mı?

+Buradan sadece malzemenin birim fiyatı ve sipariş adedi görünüyor.

-Ödeme detayları şirket politikasından dolayı sizlerle paylaşılmaz.

İş arkadasiniz sizinle boyle konussa ne yapardiniz?
Cevapla