Kendimi yeterince ifade edemiyor gibi hissediyorum. iletişim kopukluğu yaşıyorum sanki insanlarla anlaşamıyor gibi hissediyorum?

Hiç içime sinmiyor o yüzden. Neden böyle oluyor neden yanlış anlaşılıyorum😔?
Kendimi yeterince ifade edemiyor gibi hissediyorum. iletişim kopukluğu yaşıyorum sanki insanlarla anlaşamıyor gibi hissediyorum?
Cevapla