İnsanlarla iletişim kurmayı, kendimi doğru ifade etmeyi neden bir türlü beceremiyorum?

Bu konuda hiç başarılı olamadım ya. Hiç arkadaşım kalmadı. Kendimi ifade etmeyi bilmiyorum. O yüzden de her seferinde yanlış algılanıyorum. Yalnızlıktan gebermek üzereyim bu günlerde yaş 33 evlilik asla istemiyorum. Çünkü zamanında çok yanlış yaptım ben. E tüm arkadaşlarım da evlendi.
İnsanlarla iletişim kurmayı, kendimi doğru ifade etmeyi neden bir türlü beceremiyorum?
Cevapla